Web Analytics Made Easy - Statcounter

با بهره برداری از سالن عروجیان، بیش از 140 واحد سردخانه کوتاه مدت و 1100 واحد سردخانه بلند مدت به ظرفیت سردخانه های بهشت زهرا(س) افزوده خواهد شد.

به گزارش برنا؛ سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با بیان آنکه سالن عروجیان بهشت زهرا (س) در زمینی به مساحت حدود 8300 مترمربع و زیربنای نزدیک به 7400 مترمربع در دو طبقه زیرزمین و همکف در حال احداث است، یادآور شد: این پروژه شامل 24 واحد فضای شستشوی متوفی، 144 واحد سردخانه کوتاه مدت و 1100 واحد سردخانه بلند مدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام رو به اتمام بودن عملیات خاکبرداری سالن عروجیان، از پیشرفت قابل ملاحظه عملیات آرماتوربندی، قالب بندی و بتن ریزی فونداسیون خبر داد و گفت: عملیات اجرای ستون ها و اسکلت ساختمان، متعاقب تکمیل فونداسیون آغاز خواهد شد.

گفتنی است همه گیری ویروس کرونا، نیاز به طراحی و ساخت فضای تطهیر ویژه متوفیان دارای بیماری های عفونی به صورت ایزوله را ضروری ساخته و از این رو احداث سالن تطهیر جدید پس از طراحی توسط سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری تهران بهشت زهرا ویروس شهرداری شهرداری تهران بهشت زهرا س بیماری های خاص تطهیر متوفیان واحد سردخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد

تین نیوز

یک کارگر خدماتی فرودگاه مشهد در استان خراسان رضوی، کیف گمشده حاوی پول نقد، دلار و مدارک مهم شخصی را به فرودگاه برای پیدا کردن صاحبش تحویل داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، روز گذشته یکی از کارگران سالن ترانزیت ترمینال داخلی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به نام «حسین دشتوان» در حالی که مشغول شیف کاری خود با همکاران بود، با یک کیف حاوی پول نقد، دلار و مدارک مهم شخصی مواجه شد.

بنا بر این گزارش، این کارگر بلافاصله کیف را از روی زمین برداشته و با هماهنگی مدیران سالن و دوربین های مدار بسته را برای پیدا کردن صاحب اصلی اش کنترل کرد.

بر اساس این گزارش، ارزش واقعی محتویات این کیف حدودا ۷۲ میلیون تومان بر آورد می شود ودر حال حاضرمسئولان فرودگاه بدنبال شناسایی صاحب کیف گمشده هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • برای تعامل جهان با طالبان در تلاش می‌کنیم
  • آدرس غلط سی‌ان‌ان/ تلاش برای تطهیر کاخ سفید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • آدرس غلط سی ان ان / تلاش برای تطهیر کاخ سفید
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد