Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، جزئیات بارگذاری فایل صوتی تصویری مصاحبه مجازی آزمون دکتری ۱۴۰۰ وزارت بهداشت از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام شد. بر اساس زمان‌بندی اعلام‌شده بارگذاری این فایل‌ها از ۸ تا ۱۰ شهریورماه انجام می‌شود.

متن اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی در خصوص نحوه بارگذاری فایل صوتی- تصویری مربوط به مصاحبه دکتری تخصصی سال 1400  به شرح زیر است:

داوطلبان آزمون دکتری تخصصی که مجاز به انتخاب رشته/ محل شده اند باید توجه داشته باشند ارائه شفاهی داوطلب در قالب فایل صوتی-تصویری شامل سه بخش است، بخش اول و دوم مربوط به محتوای علمی (Scientific Presentation) به زبان انگلیسی و فارسی و بخش سوم شامل مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی شامل ارائه هر گونه فعالیت علمی از قبیل طرح پژوهشی، پیشنهاد، ایده، الگو یا مدل در راستای «مسئولیتپذیری و پاسخگویی بر مبنای حوزه سلامت» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر داوطلب باید در زمان تعیین شده برای رشته خود، بر اساس جدول زیر نسبت به بارگذاری فایل صوتی- تصویری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کند.

جدول زمان بندی بارگذاری فایل صوتی- تصویری به تفکیک رشته

زمان رشته دوشنبه
۱۴۰۰/۶/۸ آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت، علوم تشریحی، پرستاری، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، اقتصاد سلامت، سیاستگذاری سلامت، شنوایی شناسی، زیست پزشکی سامانهای، طب سنتی ایرانی، طب سوزنی، زیست فناوری پزشکی، پزشکی مولکولی، مهندسی بهداشت محیط، بیوشیمی بالینی، اخلاق پزشکی، علوم بیومدیکال مقایسه ای، تاریخ علوم پزشکی، هوش مصنوعی در علوم پزشکی سه شنبه
۱۴۰۰/۶/9 فیزیولوژی پزشکی، فیزیولوژی ورزشی، سلامت در بلایا و فوریت ها، علوم تغذیه، باکتری شناسی پزشکی، بهداشت باروری، مامایی، مهندسی بافت، علوم اعصاب، سلامت و رفاه اجتماعی، مشاوره توانبخشی، مددکاری اجتماعی، آینده پژوهی سلامت، ژنتیک پزشکی، روانشناسی بالینی، روانشناسی نظامی، فیزیوتراپی، آمار زیستی، اپیدمیولوژی، بهداشت حرفهای، بیولوژی تولید مثل، یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی، آموزش پزشکی، فیزیک پزشکی، انگل شناسی پزشکی، ایمنی شناسی پزشکی، علوم و فناوریهای تصویربرداری- گرایش عصبی، علوم و فناوریهای تصویربرداری- گرایش سلولی مولکولی چهارشنبه
۱۴۰۰/۶/۱۰ نانوفناوری پزشکی، انفورماتیک پزشکی، مدیریت اطلاعات سلامت، علوم سلولی کاربردی، ویروس شناسی پزشکی، مطالعات اعتیاد، مهندسی پزشکی- بیوالکتریک، مهندسی پزشکی- رباتیک، فارماکولوژی، قارچ شناسی پزشکی، بهداشت و ایمنی مواد غذایی، علوم و صنایع غذایی، خون شناسی آزمایشگاهی و علوم انتقال خون، کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی، سیاستهای غذا و تغذیه، گفتار درمانی، اعضای مصنوعی، ارگونومی، بینایی سنجی، سالمند شناسی، حشره شناسی پزشکی، کاردرمانی، مواد دندانی، سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی، مجموعه رشته های داروسازی

هیچ فایلی به صورت حضوری یا ارسال از طریق پست، اتوماسیون، پست الکترونیکی و غیره پذیرفته نمی شود و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

باتوجه به این‌که که نتایج آزمون بر اساس مدارک و مستندات ارائه شده توسط داوطلبان، استخراج شده و داوطلبان متعهد به صحت مطالب هستند، در صورت محرز شدن موارد مغایرت در هر مرحله از آزمون و/یا تحصیل، قبولی داوطلبان کان لم یکن تلقی شده و مسئولیت آن بر عهده داوطلب است و طبق مصوبات هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها با آنان برخورد خواهد شد.

از مشخصات فنی فایل صوتی- تصویری می‌توان به حجم حداکثری 15۰ مگابایت فایل، حداکثر 15 دقیقه زمان فایل، و فرمت mp4 و یا mkv اشاره کرد.

داوطلبان باید توجه داشته باشندکیفیت فایل ارسالی مهم نیست، بلکه کافیست از نظر صدا و تصویر قابل تشخیص باشد. ملاک نمره دهی، محتویات ارائه شده است.

هر داوطلب فقط یک بار مجاز به ویرایش فایل ارسالی (حذف و بارگذاری مجدد) در همان بازه زمانی مشخص شده برای  آن رشته است.

ارسال فایل صوتی- تصویری مختص داوطلبان مجاز به انتخاب رشته/ محل در دوره تخصصی (آموزشی) میباشد. زمانبندی مصاحبه داوطلبان دوره پژوهشی متعاقباً از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1108570 برچسب‌ها مصاحبه دکتری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مصاحبه دکتری شناسی پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس

معاون آموزشی دانشگاه شیراز و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌، با حضور ۷۴ هزار و ۳۳ داوطلب در استان فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، مسلم باقری امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع اصحاب رسانه پیرامون برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اظهار کرد: این آزمون در استان فارس، در ۳۶ شهرستان استان، با رعایت کامل مقررات حفاظتی برگزار می‌شود.

وی افزود: از میان تعداد کل شرکت‌کنندگان نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در کشور که تعداد آن‌ها یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر است؛ ۷۴ هزار و ۳۳ داوطلب مربوط به استان فارس است که ۴۸ هزار و ۳۹۴ نفر ایشان را بانوان و ۲۵ هزار و ۶۳۹ آن‌ها را آقایان تشکیل می‌دهند.

معاون آموزشی دانشگاه شیراز اضافه کرد: از میان تعداد کل داوطلبان استان فارس، به ترتیب بر اساس بیش‌ترین تعداد شرکت‌کنندگان در گروه‌های آزمایشی، ۳۶ هزار و ۲۷۹ نفر در رشته تجربی، ۲۲ هزار و ۶۲۶ نفر در رشته علوم انسانی، ۷۳۸۹ نفر در رشته‌ی علوم ریاضی و فنی، ۴۶۵۴ نفر در رشته‌ی زبان‌های خارجی و ۳۰۸۵ نفر در رشته‌ی هنر شرکت دارند.

باقری ادامه داد: از شرکت‌کنندگان ۲۸ هزار و ۴۴۰ نفر مربوط به شهرستان شیراز هستند که ۹۹۹۴ آن‌ها را آقایان و ۱۸ هزار و ۴۴۶ ایشان را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی درخصوص زمان برگزاری آزمون‌ها نیز تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌)، گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌)، و گروه تجربی (صبح جمعه ۷ اردیبهشت‌) در استان فارس برگزار خواهد شد. با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان می‌بایست به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس اظهار کرد: آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۳ در ۳۶ شهرستان استان، در حوزه‌های متعدد وابسته به دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، دانشکده‌های فنی حرفه‌ای و آموزش و پرورش فارس برگزار خواهد شد.

باقری در خصوص شیوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون نیز افزود: کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ از روز دوشنبه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل چاپ است و داوطلبان گرامی در صورت مشاهده ایراد در اطلاعات کارت می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پنجم و ششم اردیبهشت به باجه رفع نقص کارت آزمون سراسری شهرستان خود که در اطلاعیه‌های سازمان سنجش منتشر شده است، مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: باجه رفع نقص کارت داوطلبان شهرستان شیراز، در محل خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز واقع شده است.

نماینده سازمان سنجش در فارس یادآور شد: برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

کد خبر 747269

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • پیشتازی ۲۶ درصدی داوطلبان زن در نوبت اول کنکور
  • جزییات شرکت در رشته‌های خاص و آزمون عملی کنکور
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • جزئیات شرکت در رشته‌های خاص و دارای آزمون عملی کنکور اعلام شد
  • داوطلبان فریب فروش سوالات کنکور را در فضای مجازی نخورند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • اعلام جزییات شرکت در رشته‌های خاص و دارای آزمون عملی کنکور
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد