Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@05:20:12 GMT

برخورد با تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها در نوبت عصر

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۶۵۴۲

برخورد با تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها در نوبت عصر

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از برخورد قانونی و جدی با واحدهای صنفی نانوایی که به شکل خودسرانه در نوبت عصر به تعطیلی واحد خود اقدام می‌کنند، خبر داد.

رامین صادقی ششم شهریورماه در جلسه شورای آرد و نان در اردبیل اظهار کرد: به اندازه کافی و به تناسب سرانه آرد مورد نیاز در استان، نیاز نانوایی‌ها برای پخت نان تأمین شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با رد شایعات منتشر شده مبنی بر کمبود آرد در نانوایی‌ها تصریح کرد: با انجام بازرسی‌ها متوجه تخلف برخی از نانوایی‌ها در تعطیلی خودسرانه واحد صنفی در نوبت عصر شدیم که با اخطار و تذکر جدی به این نانوایی‌ها، آنها را موظف به پخت نان در نوبت عصر کردیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: دو هزار و 500 نانوایی در سطح استان موظف به ارائه خدمات به مردم در نوبت صبح و عصر هستند و قطعا کمبودی از جهت آرد و سایر ملزومات ندارند.

صادقی در مورد کیفیت پخت نان و ضرورت ارتقا این بخش با ارائه خدمات آموزشی، فنی و مهارتی به گروه‌های فعال در این حوزه افزود: با برگزاری کلاس‌های آموزشی با همکاری اتحادیه نانوایی‌های استان سعی داریم تا مهارت نانوایان را در پخت نان با کیفیت افزایش دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: چنانچه در برخی از نانوایی‌ها کیفیت پخت نان پایین باشد، مردم با ارائه گزارش از طریق سامانه 124 می‌توانند مسئولان را در ارائه خدمات مطلوب‌تر کمک کرده و صاحبان این واحدها را موظف به گذراندن دوره‌های آموزشی و مهارتی کنند.

صادقی اضافه کرد: بالاتر از میانگین و سرانه توزیع آرد در شهریورماه بین نانوایی‌ها آرد مورد نیاز تأمین و توزیع شده و هیچ واحد نانوایی حق تعطیلی خودسرانه در نوبت صبح و یا عصر را ندارد و باید در ساعات مشخص شده به پخت نان اقدام کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: چنانچه تخلفی در حوزه‌های مختلف در بخش نان در سطح استان اردبیل مشاهده شود، با همکاری اتحادیه نانوایی‌ها و تشکیل پرونده در تعزیرات با متخلفان برخورد می‌کنیم و حتی تا لغو مجوز آنها به پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نانوایی های متخلف کمبود آرد سازمان صمت استانی اقتصادی استان اردبیل نوبت عصر نانوایی ها پخت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد ۵۰ ساله با دندان گوش پسرجوان را در نانوایی ابوسعید کند!

مرد میانسالی که در درگیری صف نانوایی محله ابوسعید گوش یک پسر ۲۴ ساله را گاز گرفته و قسمتی از آن را کنده بود، دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساعت 8 صبح روز گذشته اول اردیبهشت‌ماه بود که ناگهان صدای درگیری 2 مرد در صف یک نانوایی سکوت صبحگاهی محله ابوسعید را در هم شکست و دقایقی بعد، خبر این نزاع هولناک به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از ماموران کلانتری 112 ابوسعید پای در محل حادثه گذاشتند و پسر جوانی را دیدند که در این درگیری نصف گوش سمت راست خود را از دست داده بود! در ادامه متهم 50 ساله بازداشت و فردی که جراحت دیده بود برای سیرمراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.

بدین ترتیب رسیدگی به این پرونده در دستور کار قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، قرار گرفت.

پسر 24 ساله در طرح شکایت خود گفت: روی میز نانوایی 5 نان بربری وجود داشت و نوبتم رسیده بود، در حال خرید یک نان بودم اما مرد میانسال بدون رعایت نوبتش 4 نان را برداشت و نانی که خمیر بود را برای من گذاشت که به حرکت او اعتراض کردم، در ادامه درگیری بین ما شکل گرفت.

قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد

شاکی ادامه داد: در این میان مرد 50 ساله به من حمله کرد و گوشم را گاز گرفت که باعث شد تا نصف گوشم قطع شود؛ کارگر مغازه لوازم ابزار فروشی هستم و تاًمین هزینه‌های درمان برایم سخت است؛ به‌خاطر این حادثه باید گوشم را جراحی درمانی و پلاستیک کنم اگر مرد میانسال این هزینه‌ها را تقبل کند، رضایت می‌دهم.

متهم نیز در جریان تحقیقات قضایی گفت: سال‌ها قبل معلم بودم اما الان در کار آزاد پوشاک هستم و چهار فرزند دارم. در جریان این درگیری ناگهان کنترل خودم را از دست دادم و گوش شاکی را گاز گرفتم؛ پشیمان هستم و می‌دانم که کار اشتباهی را انجام دادم حتی چندین بار از پسر جوان عذرخواهی کردم.

در ادامه شاکی با متهم پرونده به توافق رسید تا با پرداخت هزینه‌های درمان جراحی درمانی و پلاستیک گوش از سوی شاکی رضایت بدهد.

به گزارش تسنیم، سیرمراحل قانونی پرونده در شعبه سوم دادسرای امورجنایی، ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازرسی از نانوایی های سمنان
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم!
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت
  • دعوا بر سر نان بربری باعث کنده شدن گوش یک انسان شد
  • تداوم نظارت بر نانوایی‌های ایلام
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل
  • مرد ۵۰ ساله با دندان گوش پسرجوان را در نانوایی ابوسعید کند!