Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان جمعی از خبرنگاران لرستانی با صدور بیانیه‌ای، از رئیس‌جمهور خواستار انتصاب استاندار ویژه و مدیران کارآمد، توانمند، دلسوز و مردمی برای این استان شد.

بیش از ١٠٠ نفر از خبرنگاران لرستانی با راه‌اندازی کمپین مطالبه‌ انتصاب مدیران قوی و صدور بیانیه‌ای خواستار انتصاب استاندار ویژه و مدیران دلسوز و مردمی از سوی رئیس‌جمهور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تعدادی از خانواده شهدا و کنشگران اجتماعی نیز از این مطالبه حمایت کردند.

در این بیانیه آمده است: بسم‌الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی؛

با سلام و احترام

همان‌گونه که استحضار دارید لرستان به‌عنوان یکی از استان‌های پر ظرفیت و با پتانسیل فراوان خدادادی در حوزه‌های کشاورزی، معدنی، گردشگری و ... محسوب می‌شود که متأسفانه به‌واسطه عدم مدیریت قوی و کارآمد در سالیان گذشته همواره به‌عنوان استانی با داشتن بالاترین نرخ بیکاری، مهاجرت، خودکشی، تورم و ... شناخته شده است.

مدیریت ضعیف و ناکارآمد باعث شده است تا لرستانی که حدود ۱۱ درصد روان‌ آب‌های ایران را دارد تنها ۲۳ درصد از اراضی کشاورزی آن آبی باشند و در حوزه‌های گردشگری و صنعت و معدن نیز سهم لرستان در مقایسه با سایر مناطق کشور تقریباً هیچ است.

صحبت از مشکلات و محرومیت‌های لرستان تکرار مکررات است و یقیناً دولت سیزدهم که برخاسته از دل ملت و از جنس مردم است به‌خوبی از شرایط استان آگاه است.

جای بسی امیدواری است که ریاست محترم جمهوری در سخنان خود در جلسه دفاع از وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی به برخی از محرومیت‌های تاریخی لرستان اشاره کرد و برای رفع آن‌ها از انتخاب استاندار ویژه خبر داد.

حال که با پایان بررسی وزرای پیشنهادی دولت و اخذ رأی اعتماد وزیران پیشنهادی از مجلس شاهد تشکیل هیات دولت سیزدهم و آغاز بکار هیأت دولت جدید هستیم مردم لرستان نیز چشم به توجهات ویژه کارگزاران خود با شما عزیزان دارند.

همان‌گونه که استحضار دارید لرستان همواره از نبود مدیران کارآمد، توانمند، دلسوز و جهادی رنج برده است و مدیران پیشین با وجود زحمات فراوانی که کشیدند اما نتوانستند لرستان را به جایگاه واقعی خود در مسیر توسعه برسانند.

اینک و در همین راستا ما جمعی از اهالی رسانه و فعالان فرهنگ و هنر لرستان به نمایندگی از اقشار مختلف مردم لرستان از هیأت دولت می‌خواهیم که با عنایت به عقب‌ماندگی تاریخی لرستان و توجه به محرومیت‌های فراوان در این استان پر ظرفیت، در انتخاب مدیران عالی برای لرستان توجه ویژه داشته باشد. بی‌شک مطالبه امروز مردم لرستان از دولت که همان انتصاب مدیران کارآمد، توانمند، دلسوز و جهادی است، می‌تواند زمینه رشد و توسعه استان را فراهم آورد و رضایتمندی و اعتماد مردم غیور، سرافراز، فهیم و ولایت مدار لرستان را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سيدابراهيم رئيسي دولت دولت سیزدهم ايران مجلس شورای اسلامی خبرنگاران استانداري استاندار ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟

به گزارش همشهری ‌آنلاین ابوطالب شفقت، استاندار جدید استان لرستان، هجدمین استاندار لرستان است. او که سال ۱۳۳۶ در بخش بندپی غربی شهر بابل متولد شده و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر با مرتبه دانشیاری است.
شفقت، شهریور ۱۴۰۰ به‌ عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و چندی بعد به‌عنوان معاون هماهنگی امور استان های این وزارتخانه منصوب شد.
در سوابق استاندار جدید لرستان ریاست موسسه تحقیقاتی صنایع دفاعی نیز به چشم می‌خورد. سردار شفقت در دولت‌های نهم و دهم به مدت هفت سال استاندار استان‌های مازندران، بوشهر و خراسان شمالی بود و در دولت یازدهم به مدت سه سال معاون طرح و برنامه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شد.
عضویت در شورای سیاست گذاری راهبردی دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد، ریاست اولین کنفرانس بین‌المللی و دومین کنفرانس ملی نظریه پردازی‌های علمی قرآن در حوزه علوم انسانی و طبیعی و ریاست افتخاری هفتمین کنفرانس رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران از سوابق علمی استاندار جدید لرستان است. ۲۲ مقاله کنفرانسی و ۲۰ مقاله ژورنالی در مجلات داخلی در موضوعات صنعت دفاعی نیز در کارنامه او دیده می‌شود.
لرستان یکی از استان‌های زاگرسی کشور با جمعیت نزدیک به ۲ میلیون نفر است که کماکان با معضل بالا بودن نرخ بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند. این استان جاذبه طبیعی منحصر به فرد و ظرفیت گردشگری بی‌شماری دارد.

بیشتر بخوانید:
زاگرس‌نشینان چه می‌خواهند؟
تشکیل قرارگاه ویژه اشتغال در ۶ استان زاگرس‌ نشین

کد خبر 847007 برچسب‌ها استاندار- دولت استان لرستان دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی