Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@13:04:11 GMT

محموله ۴۴۷ کیلویی تریاک به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۷۶۶۰

محموله ۴۴۷ کیلویی تریاک به مقصد نرسید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله سنگین مواد مخدر از محور‌های استان کرمان و ارسال آن به مرکز کشور مطلع شدند و سریعاً این موضوع را به پلیس مواد مخدر استان کرمان اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان به همراه پلیس شهرستان‌های "ریگان"، "بم" و یگان تکاوری با کسب دستور قضایی، بلافاصله به محور‌های مورد نظر عزیمت و در نهایت در محور"ایرانشهر-ریگان" به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه راننده با سرعت زیاد و بدون توجه به ایست پلیس با انجام حرکات خطرساز و استفاده از سیستم دودزا قصد فرار داشت، تصریح کرد: ماموران پس از تعقیب و گریز و شلیک دقیق به لاستیک خودرو، موفق به توقیف آن، دستگیری یک متهم و کشف ۴۴۷ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک شدند.

سردار ناظری با اشاره به کشف ۲ دستگاه بی سیم از خودروی متهم که از آن‌ها برای ارتباط با سایر قاچاقچیان استفاده می‌کرد، بیان کرد: پلیس با تمام توان به منظور تامین نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان برای امنیت پایدار، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر نیروی انتظامی استان کرمان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟

همشهری آنلاین؛ حوادث: سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت درباره این طرح گفت: در بحث مواد مخدر اولویت پلیس جلوگیری از توزیع محموله‌های مواد در سطح شهر است و البته در کنار دانه‌درشت‌ها با توزیع کنندگان و خرده فروشان نیز برخورد می‌کنیم. به طوریکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون تقریبا ۳۲۰۰ توزیع کننده خرد و همچنین حاملان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت:‌ آمار ما از میزان کشفیات موادمخدر نشان می‌دهد که در سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر بوده‌ایم.

کشف بزرگترین محموله شیشه

یکی از پرونده‌های مهمی که رئیس پلیس تهران به آن اشاره کرد، کشف بزرگترین محموله شیشه تاکنون در پایتخت بوده است. سردار محمدیان درباره جزییات این پرونده گفت: همکارانم یک تن و ۱۱۸ کیلوگرم شیشه از یک تریلی کشف کردند که بزرگترین محموله شیشه‌ای است که تاکنون کشف شده و منشا آن خارج از کشور و مقصد آن تهران بود. این محموله در رصد همکاران من بود و اگر این بار توزیع می شد خطرات زیادی داشت. ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ یک تن و ۱۱۷ کیلوگرم مخدر شیشه را از یک تریلی حامل بار سنگ کشف کردند و ٣ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند. به گفته وی این محموله در تعطیلات نوروز، در بزرگراه امام‌رضا (ع) شناسایی و توقیف شد و بسته‌های شیشه به طرز ماهرانه ای در بار ۲۳ تنی سنگ جاساز شده بود.

سردار محمدیان با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر در تهران تاکید کرد: من از شهردار تهران و فرمانده فراجا که دستور این اقدام را صادر کرد، تشکر می‌کنم، چرا که اجرای این طرح باعث شد تا چهره شهر تهران از خرده فروشان و معتادان متجاهر پاک شود.

کد خبر 845032 برچسب‌ها فراجا اعتیاد - مواد مخدر حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان