Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:08:04 GMT

جزئیات افتتاح ۳۰ طرح و صنایع معدنی تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۸۰۶۳

جزئیات افتتاح ۳۰ طرح و صنایع معدنی تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایمیدرو، وجیه الله جعفری اظهار داشت: تا پایان اسفند امسال، طرح‌های توسعه‌ای مختلفی در حوزه فولاد، مس، سرب و روی، نفلین، طلا، آنتیموان، فروکروم، زیرساختی و غیره به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) افزود: مجموع سرمایه گذاری این طرح‌ها، به مرز ۲ میلیارد دلار (۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۱۶ میلیارد دلار) می‌رسد و برای بیش از ۴۷۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند. همچنین با احتساب اشتغال غیرمستقیم این طرح‌ها تا پایان امسال بیش از ۱۸ هزار و ۶۰۰ شغل ایجاد خواهد شد.

جزئیات طرح‌های افتتاحی سال جاری

جعفری با اشاره به جزئیات طرح‌های قابل افتتاح تا پایان سال جاری، تصریح کرد: واحد احیای مستقیم قائنات، واحد بریکت سازی فولاد شادگان، کنسانتره فولاد شرق کاوه، فاز نخست تجهیز معدن و احداث کارخانه سرب و روی مهدی آباد، معدن مس ایجو و فاز ۳ کنسانتره گهر زمین از جمله این طرح‌ها است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از طرح‌های مذکور، کارخانه طلای هیرد، تولید کاغذ از سنگ الیگودرز، طرح تولید سیلیکومتال، تجهیز معدن، توسعه معدن سرچشمه، راه اندازی ۳ پست اسکله بندر پارسیان، کارخانه فلوتاسیون مس سرچشمه، کلاف فولادی چادرملو، معدن طلای دره اشکی و تولید کود فسفاته است.

جعفری گفت: طرح‌های دیگری در بخش‌های فروکروم، آهک هیدراته و زیرساختی (تأمین آب، برق، جاده، تسهیل صادرات و غیره) نیز تا پایان امسال افتتاح می‌شوند.

کد خبر 5291133

منبع: مهر

کلیدواژه: ایمیدرو وجیه الله جعفری صنعت و معدن صنایع معدنی قیمت دلار بانک مرکزی قیمت جهانی طلا قیمت جهانی نفت وزارت نیرو شاخص کل بورس ویروس کرونا وزارت جهاد کشاورزی مرکز مدیریت راه های کشور رمز ارز وزارت راه و شهرسازی رستم قاسمی وزارت امور اقتصادی و دارایی افزايش شاخص بورس تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، فضل‌الله رحمتی مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال انتخاب برترین‌های صنایع و معادن بر اساس عملکرد سال ۱۴۰۲ و در هفت بخش انجام می‌شود.

وی افزود: پیشکسوتان نمونه صنعتی و معدنی ۱۴۰۳، منتخبین ۱۴۰۳، بهره‌برداران نمونه معادن روباز و زیرزمینی، جوانان کارآفرین ملی، پیشکسوتان نمونه صنعتی، معدنی و صنایع معدن از محورهای فراخوان هستند.

رحمتی تصریح کرد: واجدان شرایط می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه با تکمیل فرم‌های امتیازات عملکردی همراه با مستندات در این فراخوان ثبت‌نام کنند.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: متقاضیان باید مدارک و مستندات خود را به دبیرخانه ستاد گرامی‌داشت دهه تولید و تجارت تحویل دهند و با توجه به اینکه ارزیابی، مستلزم صرف وقت است، لیست‌های ارسالی، پس از تاریخ تعیین‌شده، مورد بررسی قرار نمی‌گیرند.

خبرنگار: پریسا کنارنگ

انتهای پیام/

کد خبر: 1227403 برچسب‌ها معدن وصنایع معدنی تولیدات معدنی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع وزارت صمت سازمان صمت

دیگر خبرها

  • تأمین کننده ها و توزیع کننده های ورق گالوانیزه در ایران
  • وجود ۱۹۴ معدن فعال در کردستان
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • صنایع و سازمان‎ها قسمتی از برق مصرفی را خودشان تولید کنند
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری