Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@09:46:44 GMT

شهردار پرند انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۸۴۳۳

شهردار پرند انتخاب شد

گروه استان‌ها - شهردار پرند با رأی قاطع اعضای شورای شهر پرند شهردار انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، پیش از ظهر امروز با حضور رئیس و اعضای شورای شهر پرند و اصحاب رسانه جلسه انتخاب شهردار پرند برگزار و با رأی اکثریت اعضا حمیدرضا اله یاری شهردار پرند شد.

حسین‌کسمرادی در جلسه پایانی انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر اظهار داشت: بعد از آغاز فعالیت شورای اسلامی شهر پرند نخستین اقدامی انتشار فراخوان ثبت نام داوطلبان تصدی کرسی شهرداری پرند بود که در رسانه و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی اعلام و پس از آن 55 داوطلب ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی صلاحیت، رزومه و برنامه‌های داوطلبان از میان 55 نفر متقاضی 33 نفر انتخاب و پس از برگزاری جلسات بررسی داوطلبان به جمع 11 نفره برای تعیین نهایی رسیدیم که با انصراف یک نفر از داوطلبان به جمع 10 نفره نهایی رسیدیم و یکایک داوطلبان راه یافته به مرحله نهایی توسط اعضا بررسی شدند و امروز از میان این 10 نفر یک نفر توسط اعضای شورای اسلامی شهر پرند پس از رأی گیری انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر پرند تأکید کرد: بررسی و انتخاب شهردار پرند از روز نخست تاکنون با حضور اصحاب رسانه در عین شفافیت برگزار و جلسات به صورت زنده در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و تا با انتخاب درست شهردار شایسته و کارآمد برای شهر، پیش روی شهروندان پرند سربلند باشیم.

بعد از اظهارنظر هر یک از اعضای شورای شهر پرند نسبت به بررسی و تحقیقات 10 داوطلب تصدی پست شهردار پرند که به مرحله نهایی رسیده‌اند در این جلسه یک‌ نفر انتخاب و برای طی مراحل اداری و صدور حکم به وزارت کشور معرفی شد.

در پایان جلسه پس از رأی گیری حمیدرضا اله یاری با رأی اکثریت اعضای 7 نفره شورای شهر پرند با رأی قاطع شهردار این شهر شد.

روایت تصویری تسنیم از جلسه انتخاب شهردار اصفهان«حسین مهدی‌زاده» شهردار ارومیه شد"علی قاسم‌‌زاده" شهردار اصفهان شد

گفتنی است که حمیدرضا اله یاری از مدیران جوان و توانمند شهرداری تهران، پیش از این عهده دار مسئولیت‌هایی چون مشاور و مدیر حوزه معاونت مالی شهرداری کل تهران، مدیر اداری معاونت منابع انسانی کل شهرداری تهران، مشاور اجرایی و مدیر حوزه شهرداری منطقه 10 و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 10 بوده است.

حمیدرضا اله یاری دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت و در حال حاضر دانشجوی مقطع دکترای جغرافیای سیاسی در دانشگاه تهران است.

اله یاری از قهرمانان اسبق پاورلیفتینگ کشور و آسیا و در حال حاضر نیز عضویت در هیئت‌رئیسه انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را عهده دار است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اعضای شورای شهر شورای شهر پرند انتخاب شهردار شهردار پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب قسمتی از منزل مسکونی در هندیجان بر اثر بارش باران

 روح الله درخشان شهردار هندیجان گفت: امروز براثر بارش شدید باران قسمتی از یک باب منزل مسکونی با دیوار و سقف گلی در منطقه کهباد هندیجان ریزش کرد.

 او افزود: پس از اطلاع یافتن از این حادثه بلافاصله ماشین آلات شهرداری در محل حضور یافتند.

 شهردار هندیجان گفت: خوشبختانه این ریزش ساختمان تلفات جانی نداشته است و هم‌اکنون نیرو‌های شهرداری در محل حضور دارند و در حال جمع آوری دیوار و سقف تخریب شده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • فعالیت مضاعف شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳
  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • شهرداری خالدآباد به درجه ۴ ارتقا پیدا کرد
  • بودجه فرهنگی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • شهروندان و مسافران از اسکله‌های مجاز در بوشهر استفاده کنند
  • تخریب قسمتی از منزل مسکونی در هندیجان بر اثر بارش باران