Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@04:56:54 GMT

فهرست آزمایشگاه‌های تشخیصی کووید ۱۹ در کشور +جدول

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۸۶۵۱

فهرست آزمایشگاه‌های تشخیصی کووید ۱۹ در کشور +جدول

از سوی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین فهرست به روز رسانی شده آزمایشگاه‌های تشخیصی کووید ۱۹ در کشور اعلام شد.

به گزارش مشرق، بنا بر اعلام پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد کل آزمایشگاه‌های مجاز تشخیص مولکولی کووید ۱۹ در سراسر کشور ۲۹۳ آزمایشگاه است.

تعداد ۲۳۲ واحد از این آزمایشگاه ها، آزمایش تشخیص مولکولی کووید ۱۹ برای مسافران برون مرزی را نیز انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین ویرایش فهرست آزمایشگاه‌های دارای مجوز انجام آزمایش تخصصی تشخیص مولکولی کووید ۱۹ را اینجا مشاهده کنید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان کرونا تست کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار داغ کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک دانشگاه بین‌المللی در تهران غیرقانونی اعلام شد | فهرست همه دانشگاه‌های مجاز کشور را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم اعلام کرد: «پیرو پیگیری و تماس مکرر متقاضیان و نگرانی خانواده‌های آنان درخصوص مؤسسه بدون مجوز از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با عنوان «دانشگاه بین‌المللی زاگرس به عنوان یک مؤسسه آموزش عالی» که در فضای مجازی با آدرس https://ziu.university/fa و آدرس portal.prfa.org.ir با عناوین «پردیس بین‌الملل البرز» و «پردیس رسا فنون البرز» و به استناد شماره مجوز ۲۷۷۹۲۰-۲۴-۲ که مربوط به مجوز تمدید موافقت اصولی مؤسسه آموزش عالی آزاد تلاشگران واقع در تهران که برای فعالیت در زمینه حقوق، کسب و کار و حقوق شهروندی تا پایان سال ۱۴۰۱ است، فعالیت می‌کند. لذا استفاده از مجوز صادر شده که هیچ ارتباطی با آدرس‌های مجازی ذکر شده در بالا ندارد فاقد وجاهت قانونی است.

اسامی دانشگاه‌های دولتی، وابسته و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی، پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها، دانشکده‌ها، آموزشکده‌ها، مجتمع‌های آموزش عالی، مدارس عالی و مراکز آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اینجا (کلیک کنید) قابل مشاهده است.

صرفا مدارک دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و موسسات یادشده که مصوب شورای گسترش آموزش عالی بوده و از طریق آزمون سراسری (توسط سازمان سنجش آموزش کشور) و آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب مراجع ذی‌صلاح پذیرفته شده باشند مورد تایید می‌باشد.»

کد خبر 843868 منبع: ایسنا برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران خبر مهم وزارت علوم تحقیقات و فناوری

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری ایران در پیشرفت سلامت کشور‌های دیگر
  • جزئیات تعرفه پزشکان اعلام شد
  • دولت تعرفه‌های پزشکی را ابلاغ کرد
  • دکتر مرندی، چهره مؤثر در حوزه بهداشت و درمان کشور
  • وجود بیش از ۵۰۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور
  • فعالیت یک دانشگاه بین‌المللی در تهران غیرقانونی اعلام شد | فهرست همه دانشگاه‌های مجاز کشور را ببینید
  • انجام ۵۱ هزار فقره آزمایش تشخیصی در دامپزشکی زنجان
  • تشخیص ۸۰ درصد بیماری‌ها در آزمایشگاه‌ها
  • ۵۱ هزار فقره آزمایش تشخیصی در دامپزشکی زنجان انجام شد
  • شعار و روز شمار هفته سلامت ۱۴۰۳ اعلام شد