Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@06:31:40 GMT

فراخوان مشمولان فارغ التحصیل پزشکی و پیراپزشکی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۹۲۵۰

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی کلیه مشمولان فارغ التحصیل رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی را برای اعزام به مراکز درمانی در ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ فراخواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ملت شریف ایران اسلامی در تمامی صحنه‌ها حضور پرشور و چشمگیری داشته و هم اکنون در شرایط حساس مقابله با ویروس کرونا نیز با حضور در امر خدمت رسانی و یاری به هموطنان عزیز مشارکت مثال زدنی را در تاریخ کشور از خود به جای گذاشته‌اند؛ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز در راستای اجرای فرمان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی با بهره گیری از تمامی امکانات و نیرو‌های خود به این امر اهتمام ویژه داشته و در شرایط اوج گیری شیوع ویروس کرونا با تمام توان در میدان عمل در راستای خدمت رسانی به ملت شریف ایران قدم نهاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ در این راستا برابر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح و به منظور ضرورت سرعت بخشی در تقویت کادر مراکز بهداشتی و درمانی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، مقرر شد کلیه مشمولان غایب و غیر غایب فارغ التحصیل دانشگاهی رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی تا تاریخ ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) نسبت به معرفی خود جهت اعزام به خدمت اقدام کنند تا در اولین زمان ممکن بدون اعزام به آموزش و پس از سازماندهی جهت مشارکت در امر درمان بیماران به مراکز درمانی اعزام شوند.

لازم به ذکر است؛ سایر مشمولانی که برگ آماده به خدمت به سایر تاریخ‌های اعزام دریافت کرده‌اند نیز فراخوان شده و در اولین موعد اعزام بدون آموزش در بدو خدمت به مراکز بهداشتی و درمانی نیرو‌های مسلح اعزام و به کارگیری شوند و در زمان مناسب دوره‌های آموزش رزم مقدماتی را فرا می‌گیرند.

در این اطلاعیه آمده است، اطلاع رسانی در خصوص محل و زمان مراجعه این مشمولان با ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۲۰۶۰۱۰، احضار توسط مراکز وظیفه عمومی سطح کشور و یا مراجعه به دفاتر (پلیس +۱۰) و دریافت برگ معرفی نامه انجام می‌پذیرد، همچنین این عزیزان می‌توانند آخرین اطلاعات و اخبار در این حوزه را فقط از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ و همچنین مراکز وظیفه عمومی سطح کشور دریافت کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم محمدرضا حکیمی طالبان محسن رضایی وزرای دولت سیزدهم فراخوان مشمولان پزشکی پیراپزشکی محرم محمدرضا حکیمی طالبان محسن رضایی وزرای دولت سیزدهم وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳ را فراخواند

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای تمام مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ را برای اعزام به سربازی فراخواند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

«تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند. این دسته از مشمولان باید روز شنبه یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی باید واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با غایبان رفتار خواهد شد.»

کد خبر 745134

دیگر خبرها

  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی
  • فراخوان سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی اردیبهشت ماه
  • سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳ را فراخواند
  • مشمولان سربازی بخوانند؛ فراخوان جدید و مهم سازمان وظیفه عمومی + جزئیات
  • فراخوان مشمولان اعزامی در اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت‌ماه
  • سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳ را فراخواند/ عدم حضور به معنای غیبت است