Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: اخیراً شاهد تردد انواع موتورسیکلت در کنار گذر آزاد راه شرق اصفهان هستیم که این امر بسیار خطرساز است و در بسیاری از مواقع حوادث جبران ناپذیری به دنبال دارد.

وی افزود: متأسفانه خودرو‌هایی نیز در این آزادراه توقف می‌کنند و حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز موتورسیکلت سواران را مشاهده می‌کنند که با رانندگان این خودرو‌ها نیز برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به تردد موتورسیکلت‌های سنگین از این آزاد راه در روز‌های تعطیل، ادامه داد: تردد این موتورسیکلت‌ها در راه‌های عمومی ممنوع است و تنها می‌توانند در پیست‌های مجاز از این موتورسیکلت‌ها استفاده کنند و برای بردن آن‌ها به پیست نیز باید توسط یدک کش یا موتورسیکلت بر حمل شوند.

وی اظهار کرد: موتورسیکلت یک وسیله نقلیه بدون حفاظ است که متأسفانه بسیاری از جوانان با این وسیله نقلیه حرکات نمایشی و خطرسازی انجام می‌دهند و در بسیاری از مواقع باعث مصدومیت و حتی فوت خود و سرنشین آن می‌شوند.

سرهنگ زارع خاطر نشان کرد: متأسفانه چند روز پیش دو برادر که با موتورسیکلت سنگین از شهرضا به مقصد اصفهان در حرکت بودند با کامیون تصادف می‌کنند و هر دو برادر جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: هر چند پلیس به طور مستمر در خصوص استفاده صحیح از موتورسیکلت و رعایت قوانین تاکید دارد، اما بازهم شاهدیم عده‌ای از راکبان موتورسیکلت توجهی به این هشدار‌ها ندارند و با انجام حرکات مخاطره آمیز و نمایشی خطرناک یک عمر ندامت و پشیمانی را برای خود و خانواده خود رقم می‌زنند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه آزاد راه شرق اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛به گزارش روابط عمومی بازرسی ونظارت اصناف استان اصفهان، بازرسان این مدیریت به همراه پلیس امنیت اقتصادی استان در گشت مشترک از یک واحد صنفی انبار غیرمجاز لوازم یدکی موتورسیکلت احتکار شده (ثبت نشده در سامانه جامع انبارها) در اصفهان کشف کردند.
در بازرسی ازاین انبار مقادیر قابل توجهی انواع لاستیک ولوازم یدکی موتورسیکلت ولوازم یدکی موتورسیکلت به ارزش ۴۰ میلیارد ریال کشف و پرونده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت‌ در اصفهان
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • کشف ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری در اصفهان
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت