Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس زیر ۱۲ سال برای شرکت در مسابقات غرب آسیا و زون آسیا از فردا در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز می‌شود. - اخبار ورزشی -

مهرافزا منوچهری، نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس با اعلام این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مسابقات رده سنی زیر 12 سال غرب آسیا و انتخابی زون آسیا اواخر شهریورماه برگزار می‌شود و برای حضور در این رقابت‌ها چند اردوی تمرینی انتخابی را گذاشتیم که متاسفانه به دلیل شرایط همه گیری شیوع ویروس کرونا نتوانستیم برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرافزا منوچهری افزود: از آنجایی که زمان کوتاهی تا آغاز مسابقات داریم ملی پوشان امروز به اردو م‌ آیند و از یکشنبه تا جمعه در مسابقات انتخابی شرکت می‌کنند و در پایان شش دختر و شش پسر انتخاب می‌شوند که سه نفر اول ترکیب اصلی تیم ملی هستند و در 10 روز اردوی آمادگی برای شرکت در این مسابقات تمرین می‌کنند سپس به کشور اردن محل برگزاری رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

وی درخصوص تعویق دوباره مسابقات فدکاپ آسیا و اقیانوسیه اظهار داشت: مسابقات فدکاپ آسیا و اقیانوسیه دو بار به تعویق افتاد. کشورهای میزبان به دلیل همه گیری شیوع ویروس کرونا اعلام کردند، امکان برگزاری مسابقات وجود ندارد و سریلانکا آخرین میزبان نیز به دلیل همه گیری ویروس جدید کرونا مسابقات را کنسل کرد. به این ترتیب زمان جدید برگزاری مسابقات 2022 را به ما اعلام خواهند کرد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس ادامه داد: طبق برنامه ریزی قرار بود تیم ملی هر ماه به مدت 10 روز اردو داشته باشد و با توجه به شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا فعلا دست نگه داشته‌ایم تا موج پنجم همه گیری شیوع ویروس کرونا فروکش کند تا برنامه‌های آمادگی تیم ملی برای شرکت در مسابقات فدکاپ را آغاز کنیم.

موکول شدن برگزاری رقابت‌های تنیس بیلی جین کینگ کاپ به سال 2022

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس شیوع ویروس کرونا همه گیری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان

الناز شفیعیان به فینال رقابت‌های کایاک تک نفره ۵۰۰ متر بانوان مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک راه یافت.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزرای دانشجو، در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک که در توکیو ژاپن در حال برگزاری است الناز شفیعیان به فینال رقابت‌های کایاک تک نفره ۵۰۰ متر بانوان راه یافت.

شفیعیان در مرحله نیمه نهایی کایاک تک‌نفره ۵۰۰ متر بانوان با حریفانی از تایلند، چین تایپه، هنگ‌کنگ و اندونزی رقابت کرد و با زمان ۲:۱۳.۲۵۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به فینال مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان تایلند و اندونزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

فینال این ماده فردا صبح برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • «قد» کشتی ایران از آسیا بلندتر است/ تعیین تکلیف یک وزن با انتخابی
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک| شفعیان از کسب سهمیه باز ماند
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ پنجمی الناز شفیعیان در ۵۰۰ متر کایاک
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا - اقیانوسیه؛ راهیابی رضوانی به فینال B
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۱ فروردین
  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان