Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیلور ناواس از این که دوباره با راموس در یک تیم حضور دارد، بسیار خوشحال است.

کیلور ناواس، دروازه بان پاری سن ژرمن در مصاحبه اخیر خود با رادیو کلمبیا به تمجید و ستایش هم تیمی جدید خود، لیونل مسی پرداخته است. به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، کیلور ناواس در این مصاحبه در مورد لیونل مسی گفت:

لئو انسان بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من او را از زمانی که مقابل هم بازی می کردیم، می شناسم اما الان که با هم وقت می گذرانیم، همه چیز بسیار خوب است چون من شخصی بسیار متواضع، ساده و سخت کوش را می بینم.  مسی هدیه ای از طرف خدا دارد که او را از دیگران متمایز می کند اما در تمرینات او خیلی کار می کند و این به ما انگیزه زیادی می دهد. سهیم شدن رختکن با ستاره های بزرگ خوب است و باید از آن بهره برد.

ناواس در ادامه در مورد دوستی اش با سرخیو راموس گفت:

این که دوباره با سرخیو در یک رختکن حضور دارم، خوب است چون در مادرید، دوستی خوبی بین ما و خانواده های مان شکل گرفت. او کمک زیادی به ما خواهد کرد و در زندگی خارج از فوتبال نیز داشتن افراد خوب در اطرافت، کمک زیادی می کند.

 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس بازار نقل و انتقالات ایران فقط ساسی مانکن را کم داشت! رضا اسدی شماره هشت جدید پرسپولیس شیخ دیاباته: دوست دارم مقابل مسی بازی کنم؛ تورها را به لرزه در خواهم آورد ادن هازارد علاقه ای به خروج از مادرید ندارد ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ ویژه انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کیلور ناواس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان

بعد از آن‌که دعای تحویل سال را خواندیم، بچه‌ها آرام نمی‌شدند. تلاش من هم برای آرام کردن آن‌ها بی‌فایده بود. با گریه و زاری عجیب می‌گفتند: «امام رضا (ع) برای ما هدیه فرستاده! آن را می‌بوسیدند و روی چشم خود می‌گذاشتند.»

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌ عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه قدس در دوران دفاع مقدس، در بخشی از کتاب تاریخ شفاهی خود به بیان خاطره‌ای کوتاه از حال و هوای رزمندگان در ایام نوروز در جبهه پرداخته که به مناسبت سال نو منتشر می‌شود:

«اولین عید نوروزی که در جبهه بودم، نوروز سال ۱۳۶۰ بود. رزمنده‌ها از حرم علی بن موسی‌الرضا (ع) هدیه‌ای آورده و در هتل پرشین مراسمی گرفته بودند.

بعد از آنکه دعای تحویل سال را خواندیم، بچه‌ها آرام نمی‌شدند. تلاش من هم برای آرام کردن آن‌ها بی‌فایده بود. با گریه و زاری عجیب می‌گفتند: «امام رضا (ع) برای ما هدیه فرستاده! آن را می‌بوسیدند و روی چشم خود می‌گذاشتند.»

چه حالی داشتیم آن شب و چه دعا و توسلی خواندیم. من آنجا این روایت را برایشان خواندم که کل یوم لایعصی الله فیه فهو عید (هر روزی که در آن معصیت نشود، آن روز عید است) و گفتم: بهترین دوران و بهترین عید برای شما، همینه که توی جبهه هستید.»

منبع:

موحد علوی، علیرضا، تاریخ شفاهی دفاع مقدس: روایت عبدالله حاجی صادقی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، تهران ۱۴۰۲، صص ۶۹، ۷۰

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هدیه ویژه نکونام به استقلال
  • نکات مثبت و ویژگی متمایز نمایشگاه قرآن امسال/ تنها راه خلاصی و نجات امت اسلام در تمسک به قرآن است
  • هدیه حسنین از طرف آستان حضرت عباس (ع) به کریم منصوری + فیلم
  • مردی که چهره دیگران را شیطانی می‌بیند!
  • هدیه خزانه‌دار فتحعلی‌شاه به دختر گلش! | تصاویر
  • فیلم | هدیه خزانه‌دار فتحعلی‌شاه به دختر گلش!
  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • تفاوت همدلی با همدردی چیست؟
  • چند اسب اینجا می‌بینید؟
  • سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد (+عکس)