Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@17:24:18 GMT

دستگیری قاتل همسرکش در خاتم یزد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۱۶۲۹

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت فارس گفت: قاتل فراری که همسر خود را در این شهرستان خفه کرده بود پس از ۴ روز در شهرستان خاتم استان یزد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ فرشید زینلی روز شنبه در این باره بیان کرد: در پی وقوع قتل خانمی ۲۵ ساله در یکی از روستاهای توابع این شهرستان و متواری شدن قاتل، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل ۲۹ ساله که همسر خود را به شیوه خفه کردن به قتل رسانده به سمت استان یزد متواری شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء قاتل ۲۹ ساله را پس از ۴ روز در شهرستان "خاتم" از توابع استان یزد شناسایی و با اخذ نیابت قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مرودشت انتقال دادند.

زینلی گفت: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست قبل از هرگونه بحث و درگیری فیزیکی به اعصاب خود مسلط بوده و در صورت نیاز با شماره گیری ۱۱۰ حل این چنین اختلافات و مشکلات را به پلیس سپرده و از عکس العمل‌های ناگهانی بپرهیزید؛ چرا که عدم کنترل رفتار در زمان خشم و عصبانیت می‌تواند فاجعه‌ای جبران ناپذیر به بار بیاورد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی جهرم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و باغ‌های شهرستان جهرم، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.
علی اصغر محمدپور افزود: ماموران پلیس این شهرستان در تحقیقات خود سارق را شناسایی  و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۵ فقره سرقت منزل، باغ ها و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد، گفت: سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران