Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:04:30 GMT

اجرای طرح پاکسازی در چهار راه میدان گرگان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۲۷۲۹

اجرای طرح پاکسازی در چهار راه میدان گرگان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ مجید زائری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  گلستان گفت: طرح پاکسازی منطقه چهار راه میدان گرگان، در راستای افزایش امنیت و دستگیری مجرماناز طریق  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: در این راستا با تلاش ماموران، ۵ هزار و ۶۰۰ عدد قرص غیرمجاز و ۱۵۳ عدد سلاح سرد کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  گلستان گفت: جمع آوری ۶ معتاد پرخطر، دستگیری ۵ خرده فروش مواد افیونی، پلمب ۴ واحد صنفی متخلف و کشف ۵ دستگاه تبلت سرقتی از دیگر موفقیت‌های طرح مذکور بوده است.

سرهنگ زائری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع ذیصلاح، افزود: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و مقابله با مخلان آرامش جامعه، شبانه روز تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرص غیرمجاز طرح پاکسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز