Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ می خواهد مارسل زابیتسر را به خدمت بگیرد. 

مارسل زابیتسر به شدت مورد توجه بایرن مونیخ قرار دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو، بیلد مدتی پیش مدعی شده بود که بایرن مونیخ مارسل زابیتسر را می خواهد و خود این بازیکن هم می خواهد این انتقال هرچه زودتر انجام شود. هافبک تهاجمی 27 ساله اهل اتریش، در لیست لایپزیش برای بازی فردا مقابل وولفسبورگ قرار ندارد و دلیل این غیبت، از سوی باشگاه مصدومیت عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ امیدوار است تا در 3 روز باقی مانده از فصل نقل و انتقالات تابستانی، زابیتسر را جذب کند؛ رونان مورفی از گل مدعی شده که باواریایی ها در همین راستا یک پیشنهاد 16 میلیون یورویی به لایپزیش ارائه کرده اند. حسن صالح حمیدزیچ، در مصاحبه ای رسما علاقه بایرن مونیخ و اقدام این تیم برای جذب مارسل زابیتسر را اعلام کرد:

بله، در حال کار کردن بر روی انتقال زابیتسر هستیم. ماتیاس گینتر؟ بعید است. 

 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس بازار نقل و انتقالات ایران فقط ساسی مانکن را کم داشت! چرا شیمبا هنوز با استقلال قرارداد امضا نکرده است؟ قرارداد قاسمی نژاد با استقلال ارزان تر از رقم پیشنهادی پرسپولیس! / ادعای یکی از مدیران باشگاه اطرافیان ام باپه خبر دادند؛ حضور فیکس کیلیان برابر رنس خوشحالی هواداران آرسنال از گل چهارم منچسترسیتی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مارسل زابیتسر بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت ویژه مدافع رئال: خرید ستاره بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، تلاش رئال مادرید برای جذب دیویس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو کاملا جدی است و آنها قصد دارند به زودی پیشنهادی را به صورت رسمی به باشگاه بایرن مونیخ ارائه کنند. 

این ستاره کانادایی یکی از مهره‌های کلیدی بایرن در چند فصل اخیر بوده است و به همین دلیل مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا او را برای ادامه حضور در آلیانز آرنا متقاعد کنند و پیشنهادهای جذابی را هم در طول این مدت در مذاکرات به او ارائه کرده‌اند. 

این در حالی است که این بازیکن شخصا علاقه زیادی به رئال مادرید دارد و پوشیدن پیراهن این تیم در فصل آینده باعث شده است که برای ترک بایرن مونیخ وسوسه شود و به نظر می‌رسد که رئال در این بین از نیروهای دیگری هم کمک گرفته است.

اسکای اسپورت آلمان مدعی شده است که آلابا صحبت‌های بسیاری را با دیویس انجام داده و از تجربه خودش در ترک بایرن و حضور در مادرید صحبت کرده است تا بتواند این به بازیکن برای گرفتن تصمیم نهایی کمک کند. 

این بازیکن که حالا دوران درمانش پس از پارگی رباط صلیبی را سپری می‌کند، پیش از این با ترک بایرن به رئال پیوسته بود و حالا ماموریت ویژه برای انجام اقدامی مشابه از سوی دیویس را برعهده گرفته است.

دیگر خبرها

  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • حالا یا هرگز، بایرن به دیویس اولتیماتوم داد
  • اولتیماتوم جدی بایرن مونیخ به دیویس به خاطر رئال
  • ماموریت ویژه مدافع رئال: خرید ستاره بایرن!