Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نعمت الهی در میان بدرقه مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون موتورسواری عازم کشور ترکیه شد.

فهیمه نعمت الهی نخستین بانوی ایرانی است که پس از درخواست فدراسیون موتور سواری ایران به فدراسیون جهانی، مورد تایید قرار گرفت و جواز حضوردر رقابت های جهانی نیز به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که متولد سال ۱۳۶۷ در شهرستان آباده استان فارس است، موتور سواری را در سال ۹۵ به طور رسمی اغاز کرد و در رقابت های موتور کراس جام دهه فجر در کلاس ۲۵۰ سی سی به مقام قهرمانی دست یافت، علاقه اش به موتورسواری او را به یکی از موفق ترین چهره های موتور کراس ایران تبدیل کرد تا اینکه به مسابقات جهانی راه یافت.

نعمت الهی همچنین در رشته کاراته نیز سابقه خوبی دارد و با داشتن کمربند دان چهار کاراته چندین مقام بین المللی در کارنامه دارد و مدرک دانشگاهی بیومکانیک ورزشی را نیز کسب کرده است.

رقابت های جهانی موتور کراس، ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ در شهر قره حصار ترکیه آغاز می شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رقابت های جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آمده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • سال گذشته ۲۸۵ موتور سوار در تهران فوت شدند
  • سال گذشته ۲۸۵ موتور سوار فوت شدند