Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در طول یک سال گذشته، عملیات احداث ۹۶۱ واحد مسکونی شهری برای اقشار کم‌درآمد در سطح استان آغاز نشده است.

رضا خواجه‌ای صبح امروز (۷ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در طول یک سال گذشته، عملیات احداث ۹۶۱ واحد مسکونی شهری برای اقشار کم‌درآمد در سطح استان به مساحت  ۱۳۵ هزار و ۴۸۰ متر مربع از سوی بنیاد مسکن استان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین ۵۸ واحد مسکونی به اقشار کم‌درآمد در استان در طول یک سال تکمیل و واگذار شده و طراحی ۶۶۳ واحد مسکونی به متراژ ۱۰ هزار و ۸۰۷ مترمربع صورت گرفته است. همچنین باید توجه داشت که ۱۰۱۳واحد مسکونی از ابتدا تاکنون ساخته شده و هم اکنون این نهاد ۹۶۱  واحد مسکونی برنامه‌ریزی شده جهت احداث و ۶۶۳ واحد مسکونی در دست تهیه نقشه دارد.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر ۵۹۸ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۳۶۸ واحد در گلشهر زنجان در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد در حال ساخت است.

خواجه‌ای تصریح کرد: پروژه‌های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان با مساحت ۵۲ هزار و ۵۴۵ مترمربع، ۹۶ واحدی هیدج، ۱۶ واحدی صائین‌قلعه، ۹۶ واحدی آب‌بر، ۱۲۶ واحدی خرمدره، ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج، ۸۰ واحدی فاز ۱ هیدج و ۱۰۴ واحدی آببر از جمله پروژه‌هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، یکی از اولویت‌های مهم این نهاد انقلابی در سال جاری را تامین و تولید مسکن دانست و عنوان کرد: بنیاد مسکن برای تولید واحدهای مسکونی با دوام نیازمند مصالح و همچنین تجهیزات مدرن با فناوری‌های روز است که قطعا در ساخت مسکن سعی ما بر این است تا از این مصالح استفاده کند .

وی ضرورت تولید و استفاده از این مصالح با دوام را در ساخت واحدهای مسکونی شهری و روستایی ضروری اعلام و خاطرنشان کرد: در کنار ساخت و تولید مسکن و همچنین مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی استفاده از مصالح با کیفیت و ایجاد شرکت‌های با دانش فنی و مهندسی قوی، مدنظر و مورد توجه جدی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان بنیاد مسکن ساخت مسکن محرومان اقشار کم درآمد واحد مسکونی مسکونی شهری بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی

دریافت 43 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6085899

دیگر خبرها

  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است