Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:00:00 GMT

اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۵۹۷۶

اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران مشخص شد

در هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که بدون حضور چمران برگزار شد، انتخاب اعضای کمیسیونهای تخصصی در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا ، در این جلسه پیشنهادات قبلی چمران برای اعضای کمیسیون‌ها مطرح و به رای گذاشته شد که مهدی چمران، جعفر شربیانی و مهدی عباسی به عنوان اعضای «کمیسیون شهرسازی و معماری»، زهرا شمس احسان، نرگس معدنی پور، سید احمد علوی و علیرضا نادعلی به عنوان اعضای «کمیسیون فرهنگی و اجتماعی»، سید جعفر تشکری هاشمی، سید محمد آقامیری و علی اصغر قائمی به عنوان اعضای «کمیسیون حمل و نقل و ترافیک» و سوده نجفی، مهدی بابایی و مهدی پیرهادی به عنوان اعضای «کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست» با کسب ۱۸ رای موافق از مجموع ۱۸ عضو حاضر در صحن انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جلسه برای «کمیسیون برنامه و بودجه» احمد صادقی، حبیب کاشانی، ناصر امانی، محمد آخوندی و میثم مظفر  و همچنین برای «کمیسیون نظارت و حقوقی» نیز پرویز سروری ، مهدی اقراریان  و نرجس سلیمانی با ۱۷ رای موافق انتخاب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران عنوان اعضای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رحمتی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین جلسه از سلسله نشست‌های بررسی اقدامات شهرداری‌ها بر اساس گزارش‌های ارزیابی عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های شهرهای تابعه استان تهران خبر داد.

وی با بیان اینکه اولین جلسه با حضور شهردار، معاون و مدیران دوایر شهرداری دماوند برگزار شده است گفت: با توجه به اهمیت ارزیابی عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌ها در شهرستان‌های استان تهران، این جلسات با حضور شهردار و مدیران سایر شهرداری‌های استان نیز پیگیری خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در شهرداری‌ها عنوان کرد: این ارزیابی‌ها با هدف ارتقا سطح کمی و کیفی و افزایش بهره‌وری شهرداری‌های استان انجام می‌شود.

کد خبر 6083892

دیگر خبرها

  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود
  • عملیات مسخره اسرائیل در اصفهان با اسباب بازی/ مدیریت شهری در حوزه مسکن حکم کمک کننده دارد
  • ماجرای اتوبوس‌های برقی داخلی به کجا رسید؟
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران