Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، خسرو شهراز بازیگر سریال «در کنار پروانه ها» که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به بیمارستان رفته بود درباره وضعیت فعلی خود به خبرنگار ما بیان کرد: حدود پنج تا ۶ روز در بیمارستان اکباتان بستری شدم و چند روز پیش هم مرخص شدم.

وی ادامه داد: البته همچنان باید قرنطینه باشم و ادامه روند درمان را در منزل پیگیری کرده و دارو مصرف می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهراز در پایان درباره بازی در سریال «در کنار پروانه ها» بیان کرد: چند سکانس از بازی من در این سریال باقی مانده است که وقتی کاملاً خوب شدن می‌توانم به کار برگردم.

سریال «درکنار پروانه ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید از شب گذشته ششم شهریور پخش خود را در شبکه دو سیما آغاز کرد و این روز‌ها با ۲ گروه تصویربرداری آن ادامه دارد.

خسرو شهراز همچنین پیش از این در سریال «گاندو» به ایفای نقش پرداخته است که این شب‌ها از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاندو سریال تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو

قصه‌های «هیس هیچی نیس» در فضایی فانتزی تولید شده است که روایتی طنز و متفاوت از تاریخ جهان را ارائه می‌کند؛ این مجموعه از آیتم‌های مختلفی از جمله دادگاه، استعدادیابی، سراشپز، تاریخ کاغذی و … تشکیل شده که آیتم سرآشپز ترکیبی از کار رئال و عروسکی است. 

در این سریال از جمعی از بازیگران تئاتری بهره گرفته شده است که شامل ۱۵ بازیگر اصلی و ۲۰ بازیگر فرعی می‌شوند و در عین حال این بازیگران حدود ۷۰ نقش و شخصیت را در این مجموعه ایفا می‌کنند.

سریال نمایشی «هیس، هیچی نیس!» به عنوان نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره توسط سازمان سینمایی سوره به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد و کارگردانی حسین حقانی با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان ساخته شده و اثری اقتباسی از کتاب ۱۵ جلدی «سرگذشت استعمار» مهدی میرکیایی است.

این مجموعه از اول اردیبهشت ماه شنبه تا دوشنبه حوالی ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما و دوشنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه امید روانه آنتن می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • ببینید | پخش سریال ترکیه ای از شبکه تهران
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد