Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقابله با رکود در اجرای پروژه‌های شهری، افزایش ارائه خدمات غیرحضوری و تسریع در روند واکسیناسیون کارکان شهرداری تذکر اعضای شورای اسلامی شهر در هفتمین جلسه علنی این شورا بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان امروز (یکشنبه) در جلسه علنی این شورا اظهار کرد: در پروژه‌هایی نظیر تعریض پل فردوسی و تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری، فعالیت عمرانی به نحوی که مورد انتظار است دنبال نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توقف و رکود فعالیت در هیچکدام یک از پروژه‌های شهری مورد قبول نبوده و نیاز است سرپرست شهرداری با بازدید از بخش‌های مختلف، روند خدمت‌رسانی را با دقت و قدرت دنبال کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: حتی یک روز هم در مسیر فعالیت‌های دوره گذشته که اکنون دردست اجراست نباید تأخیر رخ دهد.

همچنین منوچهر مهروی‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک کسب مدال سوم کاروان ایران در پاراالمپیک ۲۰۲۰ توسط علیرضا مختاری ورزشکار اصفهانی، گفت: با شیوع کرونا بیش از یک سال و نیم زندگی مردم دستخوش تغییرات خاصی شده و زمان مشخصی هم برای پایان آن نمی‌توان تصور کرد.

وی با بیان اینکه درپی بروز این اپیدمی ارائه خدمات به مردم نیز دچار تحول شده است، افزود: در این شرایط خاص و روزهای قرمز کرونایی همکاران ما در شهرداری به صورت حضوری و دورکاری درحال ارائه خدمات هستند اما شاهد افزایش حضور مردمی هستیم که برای دریافت خدمات به شهرداری مراجعه می‌کنند که این ازدحام زیبنده نیست لذا نیاز است مدیریت شهری برای افزایش خدمات غیرحضوری اقدامات لازم را انجام دهد.

مهروی‌پور خاطرنشان کرد: همتی که شهرداری در واکسیناسیون بخشی از پرسنل داشت قابل تقدیر بوده و نیاز است این فرایند تسریع شود تا تمام همکاران مجموعه مدیریت شهری علیه کرونا واکسینه شوند.

کد خبر 517932

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی صالحی شورای شهر اصفهان خدمات غیر حضوری ویروس کرونا واکسیناسیون پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از بهار با نصب المان‌های نوری در منطقه ۱۲ اصفهان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: نصب المان‌های نوری با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت در سطح منطقه اجرا شد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نورپردازی المان شهری کارایی محیط را در تمام ساعات شبانه‌روز ارتقا بخشیده و علاوه بر ایجاد فضای مفرح برای شهروندان و مسافران، موجب ماندگاری مردم در محیط بیرون تا دیروقت شده است، همچنین رونق اقتصادی را فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه منظر شبانه به‌عنوان جزئی جدانشدنی در طراحی فضاهای شهری باید به مورد توجه قرار گیرد، افزود: هدف از طراحی، ساخت و نصب المان نوری زیباسازی منظر شهری، افزایش نشاط در فضای شهری و ایجاد تحول در سیمای شبانه است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای نورپردازی در سطح این منطقه گفت: به‌منظور بهبود و زیباسازی فضاهای شهری، ایجاد چشم‌انداز زیبا و جذاب نصب المان‌های نوری با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در سطح منطقه اجرا شد.

رسالت تصریح کرد: با تلاش واحد زیباسازی علاوه بر نصب المان‌های نوروزی در سطح منطقه، المان‌های نوری در ستاد هدایت کیمیا، میدان مادر و خیابان رباط سوم نصب شده و زیبایی شب‌های بهاری این مکان‌ها را دو چندان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: المان‌های نوری نقش بسزایی در زیباسازی و ایجاد چشم‌انداز جذاب و زیبا در شب دارند که با پیگیری مدیریت شهری منطقه با نصب المان‌های نوری متنوع، فضایی دلنشین برای حضور شهروندان و مسافران در شب‌های بهاری فراهم شد.

کد خبر 739267

دیگر خبرها

  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • استقبال از بهار با نصب المان‌های نوری در منطقه ۱۲ اصفهان
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون