Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تأکید بر اینکه شورای ششم با قاطعیت به دنبال مبارزه با فساد است، گفت: مبارزه با فساد هزینه دارد و تا آخر با لانه‌های فساد مبارزه می‌کنیم و در این راه تا آخر ایستاده‌ایم.

صفرعلی پایین محلی امروز یکشنبه ۷ شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در واکنش به حواشی ایجاد شده در جلسه روز گذشته شورای شهر گرگان، گفت: از جلسه سه ساعته عصر دیروز که در آن چندین لایحه از جمله واگذاری ۵۰ میلیارد تومان از املاک شهرداری بررسی شد، فقط ۳۰ ثانیه فیلم تنش بین برخی از اعضای شورا در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تنش از زمانی شروع شد که لایحه مربوط به تحقیق و تفحص از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در دستور کار قرار گرفت. با درخواست یکی از اعضای شورا، ما به دنبال بررسی این مسئله بودیم که چرا باید بودجه ۲۶ میلیارد تومانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان را فقط با سه برگ مصوب کنند؟

رئیس شورای شهر گرگان با تأکید بر اینکه ما با قاطعیت به دنبال مبارزه با فساد هستیم، تصریح کرد: در شورای ششم به دنبال شفاف‌سازی و پاک دستی هستیم و نباید حاشیه‌ها را فدای کار اصلی شورا کنیم.

پایین محلی با اشاره به اینکه باید آستانه تحمل مان را بالا ببریم، گفت: شورا جای بحث و تبادل نظر است و نباید به زور و سر و صدا متوسل شد. اگر لایحه تحقیق و تفحص از سازمان فرهنگی ورزشی نبود، چنین اتفاقاتی در صحن شورا رخ نمی‌داد. باید فرهنگ تحقیق و تفحص در شورا نهادینه شود.

وی بیان کرد: بعد از انتخاب شهردار مجددا این لایحه را دنبال می‌کنیم.

رئیس شورای شهر گرگان در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: در شورا چیزی به‌عنوان این طرف و آن طرف نداریم؛ در جایی که منافع مردم به خطر می‌افتد، به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آییم.

پایین محلی به انتخاب شهردار نیز اشاره کرد و گفت: با انصراف ۲ نفر، بررسی ۳۵ نفر از کسانی که رزومه خود را برای تصدی شهرداری گرگان ارسال کردند، از امروز تا چهارشنبه در جلسات فوق‌العاده در دستور کار شورا قرار دارد.

رئیس شورای شهر گرگان تصریح کرد: در جلسه روز شنبه ۱۳ شهریورماه شهردار از میان این افراد انتخاب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شورای شهر گرگان رئیس شورای شهر گرگان مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع

دادستان انتظامی قضات امروز سه شنبه هفتم فروردین به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام نوروز با دادستان کل کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا - به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین قدیانی دادستان انتظامی قضات امروز سه شنبه هفتم فروردین به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام نوروز با حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین با بیان اهمیت تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) تاکید کردند که دستگاه قضایی‌ همچون سالهای گذشته به پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ذیل برنامه‌های تعیینی ریاست معزز قوه قضاییه در کنار قوه مجریه و بنگاه‌های تولیدی است تا با همراهی و مشارکت مردم شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کشور باشیم.

 همچنین در ادامه این دیدار طرفین با اشاره به اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد، در مورد شیوه‌های بازرسی، تمرکز بر پیشگیری و تعامل به منظور اثربخشی بیشتر بازرسی‌ها، بر اتقان آرا و کاهش زمان دادرسی و همچنین تکریم ارباب رجوع تاکید نمودند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازداشت پیمانکاران مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام خمینی
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • آذر ۱۴۰۲؛ مبارزه با فساد با طعم چای دبش/ پروژه آخر: تطهیر ساواک جهنمی
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آذر ماه» سال گذشته
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • پیشنهاد ادغام مراجع نظارتی دولت
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع