Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای حل اختلاف استان تهران از ایجاد صلح و سازش در ۶۰ درصد از پرونده‌های ارجاعی در شهر تهران خبر داد. خبرگزاری میزان - مراسم تقدیر از عملکرد کارکنان شورای حل اختلاف شهرستان پاکدشت، مجتمع قاضی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مظفر با حضور مهدوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران و هیأت همراه و دیگر مقامات قضایی و اداری و کارکنان مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان پاکدشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدوی در این مراسم با بیان اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری شورای حل اختلاف شهرستان پاکدشت رتبه اول استان تهران را در زمینه میزان صلح و سازش بدست آورده است، گفت: قرار نیست شورای حل اختلاف یک مرجع قضایی دیگر در کنار محاکم و دادسرا باشد؛ بلکه هدف شورای حل اختلاف، حصول صلح و سازش است.   بیشتر بخوانید: افزایش ۴۳ درصدی صلح و سازش استان تهران در چهارماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ رئیس شورای حل اختلاف استان تهران با تاکید بر لزوم کاهش پرونده‌های معوقه و مسن گفت: در شهر تهران در ۲۰ ناحیه دادسرا ۵۶ شعبه ویژه صلح و سازش وجود دارد که ماهانه شش هزار پرونده به آن‌ها ارجاع داده می‌شود و قریب ۶۰ درصد پرونده‌های ارجاعی با صلح و سازش مختومه می‌شود.

در پایان مراسم، لوح تقدیر و هدایایی به رئیس دادگستری، سرپرست شورای حل اختلاف، دادستان شهرستان پاکدشت و اعضاء و دبیران شعبی که بیشترین میزان صلح و سازش را داشتند، اعطاء شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: شورای حل اختلاف صلح و سازش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای حل اختلاف صلح و سازش شهرستان پاکدشت صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات سفر به پاکدشت که طی روز گذشته انجام شد، اظهار کرد: توفیقی بود که برای رفع برخی مشکلات پاکدشت در این شهرستان حاضر شویم.

فخاری با بیان اینکه عمده چالش‌های مردم در پاکدشت مربوط به پروژه کمربندی بود گفت: خوشبختانه این پروژه پس از سال‌ها چشم انتظاری هم اکنون در نقطه بهره برداری قرار گرفته است.

استاندار تهران با بیان اینکه ۸.۸ کیلومتر از پروژه کمربندی پاکدشت با رفع برخی معایب جزئی مثل اصلاح هندسی و نصب علائم، تجهیزات و امکانات و تعریض بعضی دسترسی‌های محلی به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در این حوزه تقسیم کاری بین حوزه‌های راهداری، شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی انجام شد.

وی از رسیدگی به امور زیرساخت‌های مربوط به مساکن طرح نهضت ملی پاکدشت نیز خبر داد و عنوان کرد: این بررسی‌ها هم در زمینه زیرساخت‌هایی مثل آب و برق و گاز و هم در جهت رفع برخی معارضات که در اجرای این طرح‌ها ایجاد مشکل کرده بودند، انجام شد.

فخاری در ادامه به تأمین و چگونگی توزیع و میزان سرانه‌های آب در شهرستان پاکدشت اشاره و عنوان کرد در این خصوص با اداره آب و فاضلاب استان تهران بررسی‌های لازم انجام و تعهدات مسؤولان و متولیان در این حوزه مورد رسیدگی قرار گرفت.

استاندار تهران با بیان اینکه این سفرها در تکمیل برنامه‌های منطبق با سفر رئیس جمهور انجام می‌شود، افزود: امیدوار هستیم که بتوانیم با برنامه ریزی و حضور مؤثر در شهرستان‌ها گام مؤثری در رفع مشکلات مردم برداریم.

فخاری با اشاره به ظرفیت جمعیت پذیری پاکدشت به شرط تأمین زیرساخت‌ها، بیان کرد: ضریب رشد جمعیت در این شهرستان به تأمین زیرساخت‌ها بستگی دارد که نباید این وضعیت به شکل موجود تداوم پیدا کند.

وی هدف اصلی حضور در شهرستان و تشکیل جلسات حول رفع مشکلات را جلوگیری از کارهای موازی اعلام کرد و افزود: با حضور در پاکدشت برخی سازمان‌ها را مجدداً با وظایفشان آشنا کردیم و در برخی موارد که الزام بود قطع همکاری‌هایی انجام شد، مسؤولیت‌ها توزیع و محوریت کار را در برخی موارد به طور متمرکز از طریق استانداری و در برخی موارد دیگر به صورت غیر متمرکز از فرمانداری تقسیم کار کردیم و امیدوار هستیم که با این روش بتوانیم مدیریت جدید و تجمیع شده ای را برای رفع مشکلات به کار بگیریم.

کد خبر 6087233

دیگر خبرها

  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول