Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان گفت: گیلان در تاریخ 16ساله تشکیل این صندوق یکی از موفق‌ترین استان‌ها در پوشش بیمه‌های اجتماعی در میان کشاورزان، روستاییان و عشایر است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، هانی عارف با بیان این مطلب نقش رسانه ها و بهره مندی از ظرفیت های این بخش را در ایجاد ارتباط بهتر با جامعه هدف و دستیابی به این موفقیت را ضروری عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تعیین سهمیه تکلیفی برای کارگزاری ها، ارزیابی عملکرد کارگزاران با بررسی های سه ماهه، اعلام انحرافات آن ها و تقدیر از برترین‌ها از جمله اقدامات مهم و موثر ما در استان است.
عارف یادآور شد : به رغم محدودیت هایی که در سال 99 به دلیل شیوع ویروس کرونا پیش آمد؛ با ایجاد همدلی و تعامل مناسب بین کارگزاران توانستیم سهمیه تکلیفی را محقق و عملکرد مطلوبی برای استان و جامعه هدف رقم بزنیم.
وی با بیان این مطلب رشد 45 درصدی جذب بیمه شده در سال 99 نسبت به سال 98 را حاصل این تعامل عنوان کرد.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان با بیان اینکه در گذشته الزام بود کارگزاران شخصیت حقوقی داشته و افرادی نظیر دهیاران، اعضای خانه‌های بهداشت و غیره... باشند اضافه کرد: تغییر دهیاران و مواردی از این دست موجب بی‌ثباتی در فعالیت کارگزاران و اخلال در ارایه خدمات صندوق می شد.
عارف ادامه داد : گیلان به عنوان یکی از استان‌های عضو در کارگروه بیمه‌ای کشور در اصلاح آیین‌نامه صندوق سهیم بود و تغییر مفهوم کارگزاران حقیقی از جمله اقداماتی بود که در این کارگروه رقم خورد و امروز کارگزاران ما مستقل هستند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان درخصوص تحقق برنامه‌ها و سهمیه تکلیفی سال 1400 نیز گفت: ارسال اخبار و اطلاعات صندوق بیمه، ارسال پیامک و تماس با بیمه شدگان، ایجاد تعامل موثر و دوطرفه، تولید و انتشار محتوی برای معرفی هر چه بهتر جامعه هدف از خدمات صندوق از اقدامات مهم ما در سال جاری است.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
7 شهریور 1400 12:36
روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان |
کد خبر : 243,903
کلیدواژه ها: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان,پوشش بیمه اجتماعی,روستائیان و عشایر
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر عشایر گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات فصد و حجامت بیمه شد

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت از برقراری پوشش بیمه‌ای برای سه خدمت طب سنتی از جمله فصد و حجامت خبر داد. - اخبار اجتماعی -

دکتر نفیسه حسینی یکتا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم از برقراری پوشش بیمه‌ای برای سه خدمت طب سنتی خبر داد و اظهار کرد: براساس قانون بودجه سال 1402 مقرر شده بود که سه خدمت طب ایرانی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، اخیراً هیئت دولت پوشش بیمه‌ای سه خدمت فصد، حجامت خشک و حجامت تر را ابلاغ کرده است.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت تصریح کرد: این خدمات توسط متخصصصان طب سنتی ایرانی قابل انجام شدن است و تعرفه آن نیز تصویب شده است.

حسینی یکتا گفت: در هر مرکز درمانی که متخصصان طب سنتی در آن فعالیت داشته باشند این خدمات به مردم و بیماران قابل ارائه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان
  • بهره‌مندی زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند از طرح بیمه رایگان
  • بیش از ۱۴‌ هزار نفر در آذربایجان شرقی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر شدند