Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: به منظور افزایش سهم آموزش‌های مهارتی در نظام آموزشی کشور، شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، مجوز ایجاد ۲۵۴ رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای را داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای صبح امروز ۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ گفت: در راستای اجرای بند ب ماده ۶۵ قانون برنامه ششم توسعه با رویکرد تحقق اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش‌بنیان به منظور افزایش سهم آموزش‌های مهارتی در نظام آموزشی کشور، شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، در جلسه ۱۱ مرداد سال جاری با ایجاد ۱۶۹ رشته محل در مقطع کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و ۸۵ رشته محل در مقطع کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) مهارتی در دانشگاه فنی حرفه‌ای موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با عنایت به ابلاغ معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هرگونه ایجاد رشته محل جدید در مقاطع تحصیلی در سال تحصیلی آینده منوط به تدوین و تصویب شاخص‌های ایجاد رشته محل در شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صالحی عمران دانشگاه فنی و حرفه ای رشته جدید دانشگاه فنی و حرفه ای رشته محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️زهرا اینچه درگاهی در سمنان با اشاره به تاریخ سازی مهدی الفتی برای کسب اولین سهمیه المپیک ایران در رشته ژیمناستیک گفت: از شهریور ماه سال ۹۶   در قالب یک برنامه هشت ساله‌  سه نفر از قهرمانان نسل آینده ژیمناستیک ایران معرفی شدند که یکی از آنها  مهدی الفتی بود که امسال  سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.
وی افزود: اوخر اردیبهشت ماه ورزشکاران برای مسابقه قهرمانی آسیا جوانان و بزرگسالان و قهرمانی آسیایی در شاخه ترامپولین اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • پیش بینی ۴۰ درصدی آموزش مهارتی بر اساس برنامه هفتم
  • تبدیل دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • افزایش رشته‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای میناب
  • افزایش رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ای میناب
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند