Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:14:43 GMT

تغییر ترکیب منتخبان شورای شهر ۳ شهر مازندران

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۸۹۶۶

تغییر ترکیب منتخبان شورای شهر ۳ شهر مازندران

ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از تغییر ترکیب منتخبان شوراهای ۳ شهر در مازندران خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۲ شهر مشکلشان حل شده و تنها یک شهر باقی‌مانده است.

حسن نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تغییر ترکیب اعضای شورای شهرهای کلاردشت، چالوس و امامزاده عبدالله، گفت: تاکنون تغییرات در مورد منتخبان ۲ شهر کلاردشت و چالوس اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: آغاز به کار شوراهای اسلامی شهرهای کلاردشت و چالوس با تاخیر همراه شد و هفته‌ گذشته جلسه شورا برگزار گردید و هیئت رییسه نیز انتخاب و فعالیت خود را آغاز کردند.

حسن‌نژاد درباره شورای شهر امامزاده عبدالله نیز گفت: وضعیت شورای این شهر در حال پیگیری است و ظرف ۲ هفته‌ی آینده اعلام‌ می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای شهر مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود

ده روسی به سردار فرصتی دیگر می دهد.

با توجه به مصدومیت روملو لوکاکو و عدم آمادگی تامی آبراهام، انتظار می رود سردار آزمون در بازی حساس رم مقابل بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ۲۰۲۳/۲۴ به میدان برود.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ سردار آزمون پس از دو ماه می تواند در سری آ در ترکیب اصلی رم از دقیقه اول به میدان برود. او به احتمال فراوان مهاجم ثابت دنیله ده روسی در بازی حساس و ۶ امتیازی مقابل بولونیا است. آزمون چند هفته اخیر را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • علت تغییر استاندار مازندران چه بود؟ | ویدئو
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • میلان - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • رئال مادرید - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • ساعت پخش خبر شبانگاهی سیمای مازندران تغییر می کند