Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علی زینی‌وند،عنوان کرد:انتخابات پیچیده‌ای داشتیم که ذیل شدیدترین تحریم‌های بی‌سابقه در نظام بین‌الملل و تلاقی بیماری سرسخت کرونا و سختی و مضایقت زندگی مردم بود و از سویی بمباران خبری را برای دلسردی مردم داشتیم اما با این وجود انتخابات سالم و بدوم حاشیه برگزار گردید.

استاندار کرمان با بیان اینکه ساختار انتخابات ما دست مردم با همه گرایش‌ها است و کاملا می‌شود از آن دفاع کرد،اظهار داشت:شهر کرمان اکنون به واسطه مزار سردار شهید سلیمانی،به عنوان شهر گردشگری مذهبی مورد قضاوت قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:شورای شهر کنونی نام جریان انقلابی را یدک می کشد و عملکرد آن نیز نمودی از هویت انقلاب می‌تواند باشد.

زینی‌وند،مردمی‌بودن،فراگیری و پویایی را لازمه شورای شهر دانست و گفت: مردم توقع دارند که شهر سیاسی اداره نشود،چون این مسئله به ضرر مردم و استان و جریان انقلاب است.

استاندار کرمان افزود:شهری که با فضای سیاسی اداره شود به همه آسیب می‌زند؛شهر را باید فنی و حرفه‌ای اداره کردو همه پشت سر شهردار باشند.

وی گفت:کرمان نامی به سنگینی و تاریخ و آوازه سردار سلیمانی بوده که قرار است برای نسل‌ها احساس غرور باشد.  

استاندار کرمان به اعضای شورای شهر کرمان پیشنهاد داد تا در کارگروه‌های تخصصی استان به عنوان عضو ناظر حضور یابند و گفت:با این حضور می‌توانید در جریان مسائل قرار گرفته و نظرات و تصمیمات شما بر اساس اطلاعات مستقیم باشد.

وی آسیب‌های اجتماعی،معتادان متجاهر و حاشیه‌نشینی را ازدغدغه های کرمان دانست که باید ساماندهی شوند.

نادری،رئیس شورای شهر کرمان نیز در این جلسه گفت:منتخبان شورای ششم در کرمان بلافاصله کار خود را هر چند به صورت غیررسمی آغاز کردند و برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

وی از فراخوان عمومی از نخبگان و معتمدان برای انتخاب شهردار سخن گفت و افزود:لیست 126 نفره برای تصدی شهرداری کرمان به ما معرفی شد که در نهایت به لیست 5 نفره رسیدیم که حضورا در کرمان مصاحبه‌ آنها با پخش زنده انجام شد.  

نادری تصریح کرد:با رای‌گیری صورت گرفته سعید شعر‌باف به عنوان شهردار کرمان انتخاب شد که در حال طی مراحل قانونی برای معرفی ایشان هستیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از نمایشگاه قرآنی امسال بیش از توقع بود/ ۱۰۰ جلد از آثار اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت (ع) به چاپ می‌رسد

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ در شصتمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور گفت: امسال برگزاری نمایشگاه قرآنی یک‌تجربه خیلی خوب بود و علی‌رغم اینکه شروع به کار نمایشگاه در روز اول سال نو بود استقبالی بیش از توقع ما صورت‌گرفت.

اسماعیلی با بیان این مطلب افزود: اهتمام ما در وزارت فرهنگ این است که شورای فرهنگ قرآنی کشور در صدر فعالیت‌های دستگاه‌ها باشد و جلسات آن به صورت مرتب و معمول برگزار شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ما در این نمایشگاه از ۲۶ کشور مهمان داریم و برخلاف دوره‌های قبل که بخش بین‌الملل بسیار نحیف بود، امسال این بخش فوق‌العاده بود و فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه فعالیت‌های بسیار متنوعی صورت گرفت مانند رونمایی از ۷ اثر اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت (ع) تا مراسم ازدواج ۲۰ زوج که در نمایشگاه امسال صورت گرفت.

اسماعیلی در باره رونمایی از ۷ اثر اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت (ع) تاکید کرد: تا امروز ۲۰ اثر از آثار اندیشمندان مسیحی در مورد اهل بیت (ع) آماده است که تا پایان ماه رمضان‌چاپ می‌شود و چاپ این آثار تا ۱۰۰ جلد هم ادامه خواهد داشت که آثار بسیار قابل توجهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه بیشتر مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • استقبال از نمایشگاه قرآنی امسال بیش از توقع بود/ ۱۰۰ جلد از آثار اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت (ع) به چاپ می‌رسد
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • هنیه: قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای رژیم صهیونیستی است
  • قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای رژیم صهیونیستی است
  • هنیه: قطعنامه شورای امنیت نشان‌دهنده انزوای بی‌سابقه رژیم صهیونیستی است