Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-29@11:11:33 GMT

تغییر طرح ترافیک در سال آینده

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۳۱۷۶

تغییر طرح ترافیک در سال آینده

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، جعفر تشکری هاشمی در حاشیه هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره تغییر در طرح ترافیک گفت: امسال در میانه راه هستیم و امکان تغییرات نداریم اما حتماً برای سال آینده با دیدگاه کنترل آلودگی هوا و ترافیک در محدوده مرکزی شهر، نظم و انضباط در رفت و آمد و اطمینان بخشی به مردم و کسانی که کار اضطراری در محدوده مرکزی دارند، طرح ترافیک را در مدل بازنگری شده‌ای مدنظر قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قیمت طرح ترافیک تغییر خواهد کرد؟ گفت: قیمت‌ها متناسب با شرایط خواهد بود و ممکن است نیاز به افزایش نباشد، کما اینکه الان به نتیجه جدی رسیدیم که برای برخی از موضوعات کاهش نرخ در نظر بگیریم از جمله نرخ عوارض ساختمانی که منجر به بی‌میلی شهروندان در این زمینه شده است، باید برخی جاها منفی و کاهشی باشد و برخی جاها متناسب با نرخ تورم تصمیم‌گیری شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: یکی از مشکلات جدی شهر تهران موضوع ترافیک و آلودگی هواست و البته تاثیرات کرونا و تردد شهروندان در حوزه حمل و نقل است. با توجه به مشخص شدن کمیسیون‌های ۶ گانه شورا به سرعت موضوعات حمل و نقل در کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران مطرح و تصمیمات جدیدی اخذ خواهد شد. قطعاً کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بخش‌های مختلف و مراکز علمی و دانشگاهی و کارشناسان ارتباطات تنگاتنگی را برای حل موضوعات حمل و نقلی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: بی تردید توسعه شبکه حمل و نقل عمومی، نوسازی و بازسازی وسایل حمل و نقل عمومی مورد توجه قرار خواهد گرفت. شبکه حمل و نقل عمومی به خصوص در غرب تهران و همچنین نیمه جنوبی تهران باید مورد توجه قرار بگیرد که تقاضا در این بخش بسیار بالاست. به‌زودی تصمیمات جدیدی در حوزه نوسازی و بازسازی در حوزه حمل و نقل اخذ خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108779 برچسب‌ها طرح ترافیک تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طرح ترافیک تهران شورای شهر تهران طرح ترافیک حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی حزب مستقل و اعتدال ایران، در مراسم یازدهمین مجمع عمومی و شانزدهمین کنگره حزب مستقل واعتدال که جمع کثیری از چهره‌های شاخص سیاسی و مذهبی حضور داشتند، قدرتعلی حشمیان ضمن عرض خیرمقدم، گزارشی از  فعالیت حرب مستقل و اعتدال ایران و جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران و خانه‌ احزاب  ارایه دادند.

کواکبیان رئیس کمیته انتخابات خانه احزاب ایران و دبیرکل حزب مردم سالاری طی سخنانی از مسئولان خواست که به خواسته‌های احزاب توجه کنند و از رئیس جمهور تقاضا کرد که به وعده خودعمل کند و در مورد دستورشان که قول داده بودند به خانه احزاب ساختمان مناسبی اختصاص دهند پیگیری ومساعدت کنند.

دکتر حشمت الله قنبری استاد دانشگاه و رئیس ستاد دهه فجر طی سخنانی حاضرین را دراین ماه مبارک رمضان به رعایت تقوا وکمک به مستمندان دعوت کرده وضمن تشریح دوران زندگی کریم اهل بیت ازهمگان خواستند که از راه وروش زندگی امام حسن مجتبی (ع) راالگو وسرمشق خود قرار دهند.

در ابن مجمع عمومی و کنگره که ۳۵ نفر کاندیدا شده بودند، ابتدا اسماعیل ابراهیمی بعنوان رئیس مجمع عمومی و بهمن درویشی نایب رئیس اول و میرهاشمی منشی وپناهی ناظر مجمع عمومی برگزیده شدند و سپس با حضور ۳۴۱ نفر، انتخابات برگزار شد و در نتیجه دبیرکل واعضای شورای مرکزی حزب مستقل واعتدال ایران برای سه سال به شرح ذیل انتخاب شدند.

الف- اعضای اصلی شورای مرکزی.

۱) قدرتعلی حشمتیان با۲۵۹ رای بعنوان رئیس شورای مرکزی ودبیرکل

۲) راضیه علی بخشی ۱۴۳ رای

۳) فاطمه بهاروند ۱۲۸ رای

۴) حسن درزینی ۱۱۵ رای

۵) بهزاد معنوی پناه ۱۰۷ رای

۶) نظامعلی امجدیان ۹۹ رای

۷) رضا سرابیان ۸۹ رای

۸) حامدعلی بخشی ۸۶ رای

۹) منوچهر لعلی ۸۱ رای

۱۰) سارا فدایی ۷۶ رای

۱۱) حعفرآئین پرست ۷۱ رای

۱۲) میثم اشرفی اصفهانی ۶۷ رای

۱۳) ایرج جمشیدنژاد ۶۶ رای

۱۴) عزیزعلی پرتوی ۶۲ رای

۱۵) منصور خوشخت ۵۸ رای

ب- هیئت بازرسی بازرسین اصلی

۱) حاجیه شهناز ۱۷۰ رای

۲) مهدی زواره‌ای ۸۲ رای

۳) حمیداشرفی اصفهاتی ۷۲رای

دیگر خبرها

  • قم برای رونق اقتصادی در صنعت گردشگری و زیارت می‌تواند موفق باشد
  • شمار اتوبوس‌های کلانشهر کرج افزایش پیدا می‌کند
  • تحقیق جدید: حضور در طبیعت ظاهراً تأثیر عمیقی بر نحوه تجربه زمان دارد
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • مسیر رفت و برگشت جاده چالوس مسدود شد/ تا ساعات آینده چالوس به سمت تهران یکطرفه می‌شود
  • ساعی: انجام کار فرهنگی منجر به رفع بسیاری از مشکل‌های کشور می‌شود