Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@06:00:08 GMT

«دست فرمون» به راه افتاد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۳۲۶۵

«دست فرمون» به راه افتاد

فصل سوم مسابقه «دست فرمون» که پیش تولید آن از اوایل اردیبهشت آغاز شده بود اما به دلیل شرایط کرونا با تاخیر در تولید مواجه شده بود، در حال تولید است و بزودی آماده پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، مدیران شبکه نسیم از مراحل تولید برنامه های «دست فرمون» و «نفس»بازدید کردند و در جریان تولید این برنامه ها قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد احسانی - مدیر شبکه نسیم، حسن خجسته- عضو شورای سیاستگذاری سیما، مرتضی جاسبی- مدیر گروه تولید و مهدی توکلی زاده - مدیر برنامه شبکه نسیم از لوکیشن برنامه های «دست فرمون» و «نفس» بازدید کردند.

محمد احسانی در جریان این دیدار که در پیست بزرگ دست فرمون و با حضور عوامل، مربیان و کامران تفتی مجری این برنامه همراه بود، بر لزوم حفظ شرایط ایمنی و بهداشتی و همچنین انگیزه و روحیه بالای تیم تولید برای رشد برنامه دست فرمون تاکید کرد.

در این دیدار عوامل برنامه «دست فرمون» هم از شرایط سختی که کرونا در خلال تولید برنامه ایجاد کرده و در مقطعی ساخت برنامه را به تاخیر انداخته بود، سخن گفتند.

فصل سوم مسابقه «دست فرمون»که از اوایل اردیبهشت پیش تولید آن آغاز شده است، با طراحی جدید  و با راه اندازی باشگاه اتومبیلرانی دست فرمون کار خود را آغاز کرد که هدف آن استعدادیابی از علاقه مندان به این رشته در شهرهای مختلف کشور بود.

این فرایند تحت سه تیم مردان با مربیگری شروین یگانه، فرهاد مطلبی و محسن جعفری و تیم بانوان با مربیگری یلدا مرادی همراه است. در این دوره طی جلسات متعدد وکلاس های آموزشی در شهر های ارومیه، شیراز، کرمانشاه و تهران، افراد برتر انتخاب شدند که ضمن تمرین مستمر، خود را برای رقابت حرفه ای در پیست و مسابقه دست فرمون در فصل سوم آماده می کنند. 

یکی از ویژگی های فصل سوم حضور تیم های استانی است که در این دوره با مکاتبه با هیئت های اتومبیلرانی از هر استان دعوت به عمل آمده است.

تیم تولید تلاش دارند که با توجه به شرایط پیش امده به واسطه بیماری کرونا و ملاحظات تردد بین استانی این برنامه را هر چه زودتر به آنتن شبکه برسانند.

 مدیران شبکه نسیم همچنین با حضور در لوکیشن برنامه «نفس»،  از تلاش این تیم تقدیر به عمل آوردند .

در این دیدار عوامل تولید و فلورا سام مجری برنامه حضور داشتند و به ارزش این برنامه در تقدیر و توجه به مادران و روایت داستان زندگی شان در قالب برنامه‌های تلویزیونی تاکید کردند. نفس با میزبانی از مادران سراسر کشور تصویری متفاوت از نقش آفرینی زنان در زندگی اجتماعی و بنیان خانواده را به نمایش می گذارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دست فرمون برنامه نفس محمد احسانی مدیر شبکه نسیم دست فرمون شبکه نسیم فصل سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش شبانگاهی «چهارگاه» در شبکه چهار

برنامه «چهارگاه» با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و حسن بلخاری قهی به شبکه چهار باز می‌گردد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه «چهارگاه» به تهیه‌کنندگی کامران سیف‌اللهی که سحر ماه رمضان و هم‌زمان با نوروز ۱۴۰۳ آنتن شبکه چهار سیما را در اختیار داشت، با پخش دوباره قسمت‌های منتخب این برنامه، به تلویزیون باز می‌گردد.

حسام الدین سراج استاد آواز ایرانی، محمد اسماعیل آذر استاد شعر ایرانی، حسن بلخاری قهی استاد زیبایی‌شناسی و متین رضوانی پژوهشگر حوزه موسیقی ایرانی در این برنامه که نگاهی پژوهش محور و متفاوت به موسیقی و مناجات ایرانی دارد، حضور دارند و میزبان هنرمندانی از سراسر ایران هستند.

منتخب برنامه «چهارگاه» در ۲۰ قسمت، هر شب ساعت ۲۲:۳۰ راهی آنتن شبکه چهار می‌شود.

در این برنامه که در عمارت تاریخی عین الدوله (نگارخانه برگ) ضبط شده است، درباره گونه‌های مختلف شعر، فرهنگ و ادبیات آوازخوانی و مناجات‌خوانی در نقاط مختلف کشور و همچنین آیین تعزیه در ایران صحبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • برق خورشیدی بالکنی راهکار نوین آلمان برای انرژی سبز
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • ببینید | مداحی حاج محسن مرادی در برنامه سحر گاهی خوان نیاز شبکه ۲ شب عید فطر ۹۸
  • پخش شبانگاهی «چهارگاه» در شبکه چهار