Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:09:31 GMT

عزت‌اللهی یک نیمه بازی کرد، وایله باخت

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۳۴۳۹

وایله در حضور یک نیمه‌ای هافبک ایرانی خود مقابل کپنهاگن شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته ششم سوپر لیگ دانمارک، تیم وایله که برای پنجمین مسابقه متوالی سعید عزت‌اللهی را به‌عنوان هافبک دفاعی در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در استادیوم خانگی خود با کپنهاگن رده دومی دیدار کرد.

 

یاران عزت‌اللهی که در تلاش برای کسب دومین امتیاز در این فصل بودند، مقابل تیم مدعی کپنهاگن    نتوانستند کاری از پیش ببرند و با نتیجه ۴ بر صفر شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

تیم فوتبال وایله با باخت خانگی امروز مقابل تیم قدرتمند کپنهاگن یک امتیازی و در جایگاه دوازدهم جدول سوپر لیگ دانمارک ماند.

 

سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی وایله که مثل چهار بازی اخیرشان امروز هم از ابتدا برای تیمش به میدان رفته بود، حضور یک نیمه‌ای در ترکیب دیدار مقابل کپنهاگن داشت.

سعید عزت اللهی اف سی وایله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید عزت اللهی عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

آخرین دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، با پیروزی یک برصفر شاگردان مجتبی حسینی به اتمام رسید. امیر نوری در دقیقه ۷۵ تک گل این بازی را به زیبایی وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد. این اولین دیدار پرسپولیس با سرمربیگری اوسمار بود که با شکست تلخی همراه شد، اما در ادامه راه سرمربی برزیلی همه حریفانش را یکی پس از دیگری شکست داده و از سر راه برداشت.

در آن دیدار پرسپولیس با نظر اوسمار ویرا با ترکیب؛ علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، سعید صادقی و شهاب زاهدی برابر آلومینیوم اراک به میدان رفت. حالا پرسپولیس در حالی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود که ۵ تغییر نسبت به هفته شانزدهم به شرح زیر خواهد داشت.

دروازه بان؛ امیررضا رفیعی به جای علیرضا بیرانوند!

هرچند علیرضا بیرانوند گچ دست خودش را باز و تمرین کرده است، اما اوسمار ویرا قصد ندارد ریسک کرده و در اراک از او استفاده کند. بیرانوند که در اراک گل خیلی بدی خورد حالا شاهد درخشش یک گلر ۲۱ ساله است که پی درپی کلین شیت کرده و دل همه را به دست آورده است. امیررضا رفیعی اولین تغییر پرسپولیس نسبت به دیدار هفته شانزدهم در اراک خواهد بود.

عبدالکریم حسن به جای علی نعمتی

مرد سال سابق آسیا در نیم فصل دوم آن قدر خوش درخشیده که رضایت کادرفنی و کارشناسان را به خود جلب کرده است. در بازی هفته شانزدهم در اراک، علی نعمتی مدافع چپ پرسپولیس بود، اما بعید است این مدافع نیشابوری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فیکس باشد. انتخاب اول اوسمار ویرا در اراک برای سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس، عبدالکریم حسن قطری است.

وحید امیری به جای سینا اسدبیگی!

در دیدار هفته شانزدهم سینا اسدبیگی به عنوان هافبک دفاعی در کنار مسعود ریگی در ترکیب اصلی قرار گرفت و سروش رفیعی نیز کمی جلوتر به عنوان پلی میکر بازی کرد. در چند بازی اخیر پرسپولیس که با پیروزی و نتایج خوب همراه بوده، سروش رفیعی به عنوان هافبک مکمل مسعود ریگی بازی کرده و سنیا اسدبیگی نیز از مدار تفکرات تاکتیکی اوسمار ویرا خارج شده است. امید عالیشاه هم به عنوان مهاجم سایه و بازیکن آزاد بازی می‌کرد که با توجه به مصدومیت کاپیتان، وحید امیری در اراک به زمین خواهد رفت.

اوستون اورونوف به جای سعید صادقی

سعید صادقی هافبک فیکس و مورد اعتماد یحیی گل محمدی در دوران سرمربیگری اوسمار ویرا، تبدیل به یک نیمکت نشین شده است. در شکست پرسپولیس در اراک نیز سعید صادقی در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما حالا در جام حذفی ستاره‌ای به میدان می‌رود که محبوب هواداران شده است. اوستون اورونوف خرید جدید پرسپولیس با دریبل‌های ویرانگر خود نه تنها سعید صادقی را نیمکت نشین کرده بلکه دل طرفداران پرسپولیس را به دست آورده است.

عیسی آل کثیر به جای شهاب زاهدی

مهاجم اول پرسپولیس در نیم فصل اول و بازی با آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم، حالا در ژاپن مشغول خودنمایی و گلزنی است. شهاب زاهدی که در نیم فصل اول توانست ۶ گل برای پرسپولیس بزند دیگر در این تیم نیست و عیسی آل کثیر جای او را گرفته است. آل کثیر که در هفته‌های گذشته گل‌های حساسی برای پرسپولیس به ثمر رسانده یکی از امید‌های اصلی اوسمار ویرا برای حذف آلومینیوم اراک است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • گل سعید عزت‌اللهی به اتحاد کلباء + ویدئو
  • گل سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به الاتحاد کلبا / فیلم
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!
  • دوئل سعید عزت و قایدی در آل راشد
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت