Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:11:48 GMT

نجات معجزه آسای کودک ۳ ساله از کام مرگ

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۴۲۲۲

نجات معجزه آسای کودک ۳ ساله از کام مرگ

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، موسی الرضا صفری رییس سازمان آتش نشانی گرگان گفت: پسر بچه ۳ ساله‌ای که ظهر امروز به داخل چاهی به عمق ۱۰ متر سقوط کرده بود، با تلاش آتش نشانان ایستگاه شماره هفت از داخل چاه خارج شد.

صفری توضیح داد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط کودکی به داخل چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی گرگان ساعت ۱۳:۰۵ دقیقه امروز آتش نشانان را از ایستگاه شماره هفت به محل حادثه در انتهای جرجان سوم، اعزام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: بنا به اظهار اهالی محل، کودک ۳ ساله‌ای هنگام بازی با توجه به آشنا نبودن با محیط ناگهان درون چاه خشک موجود در نزدیکی زمینی خاکی انتهای جرجان سوم سقوط کرده است، اهالی محل با دیدن این صحنه بلافاصله با آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک می‌کنند.

صفری افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه به سرعت مشغول عملیات شدند و با استفاده از ابزار و تجهیزات مخصوص نجات وارد چاه شده و این کودک ۳ ساله را که در چند قسمت از بدن دچار آسیب دیدگی شده بود از داخل چاه بیرون آورده و تحویل پدر و عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

رییس سازمان آتش‌نشانی گرگان تصریح کرد: از شهروندان خواستاریم کودکان را از بازی در محل‌هایی که با محیط آن آشنایی ندارند منع کنند.


انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی نجات معجزه آسا آتش نشانی داخل چاه ۳ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک

دریافت 8 MB

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی تیم آتش‌نشانی مدیریت شهری پایتخت در سیل سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: امروز چهارمین روز از فعالیت گروه امدادی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در شهرستان کنارک در سیستان و بلوچستان است.

بیشتر بخوانید: دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟

او ادامه داد: با هماهنگی به عمل آمده چند روز قبل تیم آتش نشانی در این روستا مستقر و در داخل شهر چندین محل آبگیری شد.

ملکی با اشاره به وضعیت روستای کنارک در سیل اخیر، بیان کرد: یک بیمارستان در این روستا کاملا زیر آب بود که تیم امدادی توانست این بیمارستان را آبگیری کند و درحال حاضر فعالیت آن به روند اولیه برگشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: گروه‌های امدادی در چندین محله این روستا فعالیت کردند و حدود ۳۰ باب منزل مسکونی با هماهنگی مسئولان محلی آبکشی شده است.

او خاطرنشان کرد: از امروز گروه امدادی ما در روستای پزم مشغول هستند و با دو دستگاه پمب فوکس نیمه سنگین به وسیله دو رشته لوله آبگیری انجام می شود.

کد خبر 846355 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سيل آتش‌ نشانی شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک