Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نجات حمزه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پایان مهلت مقرر انسداد راه‌های ورودی استان اردبیل تا پنجم شهریورماه امسال تنها بخشی از اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد کاهش یافته است.

وی گفت: در حالی که تا پنجم شهریورماه تردد خودروهای شخصی حتی در صورت داشتن برگ تردد از منابع ذیربط ممنوع بود ، هم‌اکنون در صورت ارائه برگ تردد از سوی رانندگان خودروهای عبوری به ماموران پلیس راه امکان ادامه مسیر ممکن شده و در غیر این صورت ماموران پلیس راه مستقر در محورهای مواصلاتی جنوب استان از ورود غیر ضروری دارندگان خودروهای با پلاک غیربومی فاقد برگ تردد به این استان جلوگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه خلخال - زنجان اظهارکرد: اعمال قوانین مربوط به بازگشت دادن خودورهای فاقد برگ تردد به مبداء حرکت و یا اعمال جرایم مربوط به بی‌توجهی رانندگان به ممنوعیت تردد به مناطق قرمز در راه‌های جنوب استان اردبیل بویژه راه‌های ورودی از سمت سرچم استان زنجان و اسالم از سمت استان گیلان همچنان به قوت خود باقی است.

سرپرست فرمانداری خلخال نیز گفت: جرایم مربوط به ممنوعیت تردد ایام کرونا شاغلین و ساکنان دارای خودروهای پلاک غیربومی در این شهرستان حذف می‌شود.

مسعود یگانه افزود: بر اساس بخشنامه ستاد ملی مقابله با کرونای کشور و تاکید ستاد کرونای استان اردبیل مبنی بر اجرای این بخشنامه جرایم خودروهایی که با شماره پلاک غیربومی استان اردبیل و بدلیل اشتغال و یا اسکان در محدوده این استان و شهرستان‌های تابعه از جمله خلخال تردد می‌کنند پس از احراز وضعیت اشتغال و اسکان مالکان خودرو ، از سوی نیروی انتظامی بلااثر خواهد شد.

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: صاحبان ملک ، شاغلین و ساکنان دارای خودرو پلاک غیربومی این شهرستان باید جهت حذف جرایم تردد کرونا با ارائه مدارک مستند به پلیس راهور نیروی انتظامی مراجعه نمایند.

او بیان کرد: با توجه به تداوم روند شیوع ویروس کرونا و ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی بر اساس بخشنامه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا دارندگان خودروهای دارای پلاک غیربومی نسبت به تغییر پلاک خودرو خود به ایران ۹۱ اقدام کنند.

وی اظهارکرد: محدودیت و ممنوعیت تردد خودروها در ساعات ممنوعه شب که از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد است همچنان به قوت خود باقی است و در صورت بی‌توجهی رانندگان توسط ماموران پلیس راهور و یا دوربین‌های هوشمند ترافیکی جریمه خواهند شد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا پلیس راهور ناجا فاصله اجتماعی خلخال استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا پلیس راهور ناجا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا پلیس راهور ناجا فاصله اجتماعی خلخال استان اردبیل استان اردبیل ممنوعیت تردد پلاک غیربومی برگ تردد پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اهواز

سرهنگ سعید حسنوند رییس پلیس راهور شهرستان اهواز با اشاره به برگزاری رژه خودرویی نیرو‌های مسلح در بلوار شهید محمودوند درروز ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش، جهت باشکوه برگزار شدن هرچه بیشتر مراسم محدودیت‌هایی مشخص شد.

او می‌گوید: محدودیت های ترافیکی از میدان پلیس به سمت میدان انقلاب مسیر شمال به جنوب و بالعکس، بلوار شهید محمودوند نبش بلوار قدس مسیر جنوب به شمال، بلوار شهید محمودوند نبش کوی سلیم آباد، بلوار قدس مسیر شرق به غرب نبش بلوار شهید کیهانی، بلوار قدس دوربرگردان‌های قبل و بعد از دادسرای نظام است.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: در بلوار امام رضا (ع) غربی دوربرگردان نرسیده به بلوار محمودوند،میدان انقلاب به سمت بلوار قدس جلوگیری از ورود خودرو‌های سنگین، حدافاصل بلوار قدس به میدان پلیس مسیر جنوب به شمال بعد از کوی شهید بهشتی و شهید میثمی ، بلوار شهید کیهانی از بلوار امام رضا تا بلوار قدس مسیر شمال به جنوب محدودیت ترافیکی اعلام شد.

رئیس پلیس راهور کلانشهر اهواز از رانندگان و شهروندان عزیز خواستند جهت تسهیل در عبور و مرور، مسیر‌های جایگزین: ۱-کمربندی غرب از پلیس راه اهواز اندیمشک به سمت عین دو و میدان انقلاب و بالعکس ۲-میدان انقلاب به سمت بلوار قدس مسیر جنوب به شرق ۳-بلوار شهید کیهانی مسیر جنوب به شمال ۴- بلوار مدرس غربی مسیر شرق به غرب و بالعکس ۵- بلوار انقلاب مسیر شرق به غرب و بالعکس، جهت انجام سفر‌های درون‌شهری را انتخاب و با رعایت قوانین و مقررات و توصیه‌های صادره، پلیس را در ارتقای انضباط ترافیکی و کاهش سوانح ترافیکی یاری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری