Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش آوایی در کرمانشاه از ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ۱۷ شهریور ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش آوایی ۲۱۸ نفر برای راه‌یابی به مرحله کشوری این مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در این استان با استقبال بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر روبرو بوده که حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر در رشته تفسیر و سایر افراد در رشته آوایی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

صالحی با اشاره به رشته تفسیر قرآن کریم گفت: شرکت کنندگان در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش تفسیر یازده مهرماه سال جاری به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: مسابقات شهرستانی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

کد خبر 5292506

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه محمد صالحی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مسابقات قرآن كريم دانشگاه صنعتی کرمانشاه قرآن کریم ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان اردبیل خراسان رضوی محرم 1400 مسابقات قرآن کریم مرحله استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس