Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی وثوقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌ریزی برای حضور قدرتمند تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: سیاست اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان استفاده حداکثری از پتانسیل بومی فوتبال استان همدان در بحث تیم‌داری است.

وی افزود: در تمام سال‌هایی که تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته سوم و دوم تیم‌داری کرده بیش از ۸۵ درصد بازیکنان تیم و صد در صد کادر فنی و عوامل اجرایی بومی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به تست‌گیری جهت لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: از روز دوشنبه ۸ شهریور ماه لغایت ۱۰ شهریور ماه تست‌گیری تیم فوتبال شهرداری همدان در رده‌سنی زیر ۲۳ سال آغاز خواهد شد.

وثوقی خاطرنشان کرد: تست‌گیری از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور قدرتمند در لیگ دسته اول فوتبال کشور بیان کرد: دیدگاه کاملاً حرفه‌ای و ورزشی اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر همدان باعث دلگرمی ما شده است.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: همچنین رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان حامی تیم فوتبال شهرداری همدان و با حمایت‌های رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، معاون ورزشی و مدیران شهرداری همدان نماینده آبرومندی برای فوتبال همدان باشیم.

کد خبر 5292558

منبع: مهر

کلیدواژه: هیئت فوتبال همدان معاونت فرهنگی شهرداری همدان لیگ دسته اول فوتبال ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان اردبیل خراسان رضوی ستاد ملی مقابله با کرونا تیم فوتبال شهرداری همدان لیگ دسته اول لیگ دسته تست گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال دسته یک ایران چهارشنبه ۸ فروردین، تیم خیر خرم آباد با نتیجه یک به صفر خوشه طلایی ساوه را شکست داد و در مکان نخست جدول ۵۵ امتیازی شد، چادرملو اردکان ۲ به ۱ از سد میزبانش پارس جنوبی جم گذشت و با ۵۴ امتیاز جایگاهش را در مکان دوم جدول حفظ کرد و فجر سپاسی در شیراز با یک گل دریا بابل را از پیش روبرداشت و با ۵۱ امتیاز در مکان سوم باقی ماند. 
در سایر بازی‌های هفته هم نفت مسجدسلیمان ۲- ۱ شهر راز شیراز را مغلوب کرد، مس سونگون ۱ به صفر استقلال ملاثانی را شکست داد، سایپا با یک گل مغلوب شهرداری آستارا شد، نفت و گاز گچساران ۲ به صفر مقابل شاهین بندر عامری به پیروزی رسید، داماش گیلان ۲ به ۱ برابر مس شهر بابک به برتری رسید و آریو اسلامشهر ۲ به صفر نتیجه را به مس کرمان واگذار کرد و از رده ششم به مکان نهم سقوط کرد.

دیگر خبرها

  • شکست دریای بابل در شیراز
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!