Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@07:03:04 GMT

نبود بازیکن خارجی در تیم های ایرانی، سوژه سعودی ها

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۹۲۲۷

نبود بازیکن خارجی در تیم های ایرانی، سوژه سعودی ها

سایت سعودی اسپورت نبود بازیکنان خارجی در ترکیب استقلال و تراکتور را فرصتی ارزشمند برای الهلال و النصر در لیگ قهرمانان آسیا تعبیر کرد.

به گزارش طرفداری، نبود بازیکن خارجی در ترکیب تیم های استقلال و تراکتور، سوژه رسانه سعودی شد.

سایت سعودی اسپورت به موضوعات بازیکنان خارجی تیم های الهلال و النصر رقبای استقلال و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه سعودی با نگاه به لیست بازیکنان استقلال و تراکتور خالی بودن لیست هر دو تیم از بازیکنان خارجی را فرصتی ارزشمند برای تیم های الهلال و النصر بیان کرد تا از آن به نحو استفاده کنند.

این درحالیست که الهلال و النصر با تمام قوا هر کدام با 4 لژیونر مطرح وارد بازی می خواهند شد.

دیدار استقلال با الهلال در تاریخ 22 شهریور در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار می شود. بازی تراکتور با النصر هم در تاریخ 23 شهریور در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار خواهد شد.

 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با جواد الله وردی: ورزشکار قرن من، آن بچه پرورشگاهی است که قهرمان المپیک شد فراز کمالوند: پیکه ۵۰ درصد قراردادش را بخشید اما بازیکن دو میلیاردی ما ۸ میلیارد می‌ خواهد تلاش فدراسیون فوتبال برای جلب رضایت یحیی گل محمدی درخواست دروازه بان رنس برای عکس گرفتن فرزند خود با لیونل مسی / عکس گواردیولا: آیا در صورت نرفتن رونالدو به منچستریونایتد، او به منچسترسیتی می آمد؟ من اینطور فکر نمی کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال و تراکتور الهلال و النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بخشی از گزارش امروز روزنامه شرق ضمن اشاره به حواشی رخ داده برای کاپیتان و دروازه بان استقلال و محرومیت بخاطر جیمی جامپ زن، نوشته است؛

مبحث اصلی که یکی، دو روز گذشته مورد توجه قرار گرفته، چه در فضای مجازی و چه در میان هواداران استقلال، داستان دلداری‌دادن محمود احمدی‌نژاد به مادر چاوز، رئیس‌جمهور فقید ونزوئلاست. در ۴۸ ساعت اخیر، مادر چاوز دوباره مورد توجه ایرانی‌ها قرار گرفته و بسیاری با اشاره به آن دلداری خاص، از این گفته‌اند که چطور در آن زمان کسی محمود احمدی‌نژاد را جریمه نکرد؟

درست است که این روزها بحث اصلی حول محور کاپیتان استقلال است، ولی این اتفاق دوباره باعث مرورشدن تصاویری شده که محمود احمدی‌نژاد در مجلس ترحیم هوگو چاوز رقم زده است. او که به عنوان رئیس دولت ایران به ونزوئلا سفر کرده بود، برای دلداری‌دادن به مادر داغدیده چاوز، او را به آغوش گرفت. انتشار تصاویر آن دلداری با جنجالی خبری در ایران همراه شد، ولی رسانه‌های نزدیک به دولت سریعا با فتوشاپ‌خواندن آن تصاویر، ماجرا را از اساس کذب توصیف کردند. بعدها، ولی کاخ ریاست‌جمهوری ونزوئلا با انتشار تصاویر مجلس ترحیم چاوز و گنجاندن عکس جنجالی احمدی‌نژاد در بین تصاویر منتخب، شایعات را به واقعیت تبدیل کرد.

خبرگزاری رویترز هم همان زمان با انتشار ملاقات محمود احمدی‌نژاد و النا فریاس، توضیح مختصری ذیل عکس نوشت: «محمود احمدی‌نژاد (سمت راست) مراتب تسلیت خود را به النا فریاس مادر هوگو چاوز، رئیس‌جمهور ونزوئلا، در جریان مراسم ترحیم در آکادمی نظامی کاراکاس ابراز می‌کند. ».

در یکی، دو روز گذشته که دوباره آن تصویر قدیمی وایرال شده، مخالفان اقدام سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال، چنین مقایسه‌ای را کاملا بی‌اساس توصیف کرده و با یادآوری سن‌وسال مادر چاوز، خواستار عدم مقایسه این دو اتفاق شده‌اند. از سوی دیگر، هواداران استقلال هم با توجه به اهمیت پست‌ها و جایگاه حقوقی افراد، اقدام احمدی‌نژاد را به مراتب خبرسازتر از کاپیتان استقلال دانسته و از جریمه سنگینی که متوجه کاپیتان تیمشان شده حسابی شکایت دارند. هرچه که هست، ولی با توجه به اتفاقات رخ‌داده، موردی که فعلا قطعی است این است که سیدحسین بازی با تراکتور را که قرار است ۱۲ اردیبهشت برگزار شود، از دست داده و از طرف دیگر باید ۳۰۰ میلیون تومان هم جریمه بپردازد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898914

دیگر خبرها

  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس