Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@08:06:53 GMT

شایعه واکسیناسیون خانواده فرهنگیان صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۹۶۱۹

شایعه واکسیناسیون خانواده فرهنگیان صحت ندارد

رئیس اداره بهداشت و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: اغلب فرهنگیان واکسینه نشده به علت ممنوعیت پزشکی قادر به دریافت واکسن نبوده‌اند و اکنون می‌توانند با ارائه نامه مربوطه به محل تزریق واکسن مراجعه کنند.

علیرضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر از واکسینه شدن بیش از ۸۵ درصد فرهنگیان استان قزوین خبر داد و اذعان کرد: تنها تعدادی از همکاران هنوز واکسینه نشده‌اند که اغلب آن‌ها به دلیل بیماری یا مصرف داروی خاص ممنوعیت پزشکی داشتند و نتوانستند تاکنون واکسن دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته این همکاران باقی مانده نیز در چند روز آتی با در دست داشتن نامه مربوطه قادر به دریافت واکسن دوز اول خود خواهند بود.

رئیس اداره بهداشت و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: از امروز هشتم شهریورماه تزریق دوز دوم واکسن به فرهنگیان آغاز شده و محل تزریق فرهنگیان ناحیه یک، مدرسه شاهد فضیلت و محل تزریق فرهنگیان ناحیه دو، شاهد بهشتیان است.

این مسئول تاکید کرد: همه همکاران فرهنگی یعنی تمام پرسنل اداره آموزش و پرورش، پرسنل غیردولتی و آموزشگاه‌هایی که مجوز آموزش و پرورش دارند و به عبارت بهتر تحت پوشش اداره کل آموزش و پرورش هستند و باید مهرماه به دانش‌آموزان خدمات ارائه کنند واکسن دریافت می‌کنند.

وی ابراز کرد: در خصوص دوز دوم نیز هرنوع واکسنی که افراد در دوز اول دریافت کردند، دوز دوم نیز همان نوع را دریافت می‌کنند.

طاهرخانی با تکذیب شایعه دریافت واکسن خانواده فرهنگیان، تاکید کرد: موضوعاتی نظیر ارائه واکسن به خانواده فرهنگیان که در فضای مجازی منتشر شده هیچ پایه و اساسی ندارد.

رئیس اداره بهداشت و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص واکسن دانش‌آموزان اظهار بی‌اطلاعی کرد و تشریح کرد: تاکنون در خصوص واکسن به جز افراد فرهنگی اطلاعاتی به ما داده نشده و ما تابع دستورات وزارت بهداشت و ستاد کرونا هستیم. ش

کد خبر 5292830

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسیناسیون واکسن کرونا اداره کل آموزش و پرورش قزوین ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان اردبیل عکس استانها خراسان رضوی آموزش و پرورش استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش از ۷۰۰ مسافر نوروزی در مراکز آموزش و پرورش البرز

ایسنا/البرز مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از میزبانی ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی این استان تا به امروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی حجر گشت روز سه شنبه هفتم فروردین با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ۱۲ مرکز اسکان موقت و هشت مرکز رفاهی در قالب ۷۵ اتاق برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده که از روز ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲، میزبانی مسافران آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون ۷۶۸ نفر در قالب ۱۵۵ خانوار توسط پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان البرز، پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: دوازدهم فروردین ماه آخرین روز پذیرش مراکز اسکان موقت فرهنگیان خواهد بود همچنین به منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به آدرس eskan.medu.ir برای خدمات رزرو و پذیرش غیر حضوری فعال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • فیلم/ واکنش وزیر آموزش و پرورش به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی
  • اسکان بیش از ۷۰۰ مسافر نوروزی در مراکز آموزش و پرورش البرز
  • تزریق ۲۳۶۷ مورد واکسن هاری از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • تزریق ۱۲۵۵ مورد واکسن فلج اطفال در مناطق مرزی کشور
  • بیش از ۲ هزار تزریق واکسن هاری در طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • ۲۳۶۷ مورد تزریق واکسن هاری از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • بیش از ۲ هزار تزریق واکسن هاری از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون