Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه خیران پزشکی خادمیاران رضوی در خمینی‌شهر با مجموعه‌ای از پزشکان متخصص و پرستاران جهادی برای رسیدگی به بیماران کرونایی در خمینی‌شهر راه اندازی شد.

مسئول مجموعه خیران پزشکی کانون سلامت و درمان خادمیاران رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در این ارتباط اظهار داشت: کانون سلامت و درمان خادمیاران رضوی شهرستان خمینی‌شهر برای رسیدگی به بیماران نیازمند تشکیل شده است، با نظر جمعی برخی پزشکان به این نتیجه رسیدیم که با توجه به نیاز شهرستان و نبود امکانات دولتی، مکانی جدید برای ارائه خدمات جهادی پزشکی در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا رضایی از خدمات رایگان نیروهای جهادی در این مرکز خبر داد و اضافه کرد: در جلسه‌ای که با خیران برگزار شد، تصمیم گرفتیم بیمارستان ساعی به عنوان پایگاه خدمت رسانی به بیماران کرونایی آماده شود که در بخشی از ساختمان بیمارستان خدماتی از قبیل انجام تست کرونا، تزریقات و وصل اکسیژن ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با فراخوان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، برای یاری رساندن به کادر درمان از وجود ۴۰ نیروی جهادی پزشک و پرستار استفاده می‌شود و ابراز کرد: خدماتی که این گروه جهادی انجام می‌دهند کاملاً رایگان است و هزینه‌ای از بیماران دریافت نمی‌شود.

مسئول مجموعه خیران پزشکی کانون سلامت و درمان خادمیاران رضوی گفت: خیران بیمارستان ساعی خمینی شهر تا کنون ۲۵۰ کپسول اکسیژن و مانومتر تهیه نموده‌اند که به شکل کاملاً رایگان در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد و حدود ۲۰ کپسول اکسیژن ساز نیز به منطقه محروم سیستان و بلوچستان اهدا شده است.

کد خبر 5291544

منبع: مهر

کلیدواژه: تست کرونا بیمارستان اکسیژن ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان اردبیل عکس استانها خراسان رضوی مجموعه خیران پزشکی خادمیاران رضوی خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی