Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر در استان کرمان از بازداشت شهردار سابق، مسوول دفتر فنی و رئیس شورای اسلامی یکی از شهر‌های این شهرستان خبر داد. خبرگزاری میزان - افشین صالحی نژاد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر در استان کرمان از بازداشت شهردار سابق، مسوول دفتر فنی و رییس شورای اسلامی یکی از شهر‌های این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحی نژاد در تشریح این خبر افزود: به دنبال گزارش‌های واصله مبنی بر واگذاری اراضی دولتی و تضییع حقوق بیت المال توسط شهردار و رییس شورای شهر یکی از شهر‌های شهرستان با ورود دادستانی شهرستان سه متهم اصلی پرونده از جمله شهردار سابق، مسوول دفتر فنی و رییس شورای شهر یاد شده بدلیل تخلفات صورت گرفته بازداشت شدند.
وی افزود: تخلفات صورت گرفته مربوط به یکی از پروژه‌های نیمه تمام در یکی از بخش‌های شهرستان، عدم رعایت ضوابط قانونی در واگذاری اراضی دولتی و عدم رعایت تشریفات قانونی در برگزاری مناقصه پروژه مذکور در سال‌های پیشین بوده است.
صالحی نژاد ادامه داد: با ارجاع این پرونده به قاضی شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب بردسیر، بررسی‌های تخصصی انجام شده توسط ایشان و کارشناسان سازمان بازرسی استان تاکنون سه متهم با قرار بازداشت روانه زندان شدند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: پنج متهم دیگر مرتبط با این پرونده به دادسرا احضار شده اند.
صالحی نژاد تاکید کرد: دستگاه قضایی با دست اندازان به اموال و اراضی دولتی و تضییع کنندگان حقوق بیت المال با جدیت تمام مطابق قانون برخورد خواهد کرد.   بیشتر بخوانید: دستگیری یکی از کارمندان شهرداری صباشهر در راستای رسیدگی به پرونده فساد در شهرداری این شهر   انتهای پیام/ برچسب ها: دستگیری متهم شورای شهر دستگاه قضایی کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستگیری متهم شورای شهر دستگاه قضایی کرمان یکی از شهر شهردار سابق صالحی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم

به نقل از شهرداری قم،نشست ادواری شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور با حضور شهرداران ۲۰ کلانشهر و شهر مهم کشور در مشهد مقدس برگزار شد. 

در این نشست از سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم به بهانه بیش از دو دهه خدمت ارزشمند در کسوت شهردار کلانشهر‌های کشور و همچنین حضور موثر و تحسین برانگیز در سیاست گذاری، ریل گذاری و مدیریت امور مرتبط با مجمع کلانشهر‌های ایران تقدیر شد. 

این لوح تقدیر از طرف ۲۰ نفر از شهرداران کلانشهر‌ها و شهر‌های مهم کشور در جلسه نشست ادوار به دکتر سقائیان نژاد تقدیم شد. 

سید مرتضی سقائیان نژاد که بیش از ۱۲ سال شهردار اصفهان بود و سال ۱۳۹۴، شهردار قم است، امروز پیشکسوت‌ترین شهردار کشور محسوب میشود که بیش از دو دهه در پیگیری امور کلانشهر‌ها در مجامع ملی و عمومی فعال و موثر بوده است.

همچنین در این نشست شهرداران کلانشهر‌های تهران و مشهد، هدایایی به شهردار قم اهدا و از زحمات وی تقدیر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • بازداشت ۵ هزار فلسطینی در غزه از هفتم اکتبر تا کنون
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی