Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:41:06 GMT

قطعی برق بیش از ۴۸ ساعت در خوابگاه‌های دانشگاه شیراز

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۰۰۴۲

قطعی برق بیش از ۴۸ ساعت در خوابگاه‌های دانشگاه شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، روز گذشته بود که یکی از دانشجویان دانشگاه شیراز در تماس با خبرگزاری فارس از قطعی برق خوابگاه‌های این دانشگاه در مدت زمانی طولانی خبر داد.

وی که به دلیل گرما، تاریکی و نبود اینترنت ناشی از قطع برق کلافه و سردرگم بود ضمن اطلاع رسانی این مشکل خواستار پیگیری ماجرا شد.

بنا بر گفته‌های این دانشجو از صبح شنبه به دلیل تعویض سردر دانشگاه، برخورد بیل مکانیکی به کابل برق موجب قطع برق به مدت ۴۸ ساعت شد و پس از آن از ساعت ۲۰ شب گذشته تا ساعت ۸ صبح امروز برق وصل شده اما از صبح امروز دوباره قطع برق مشکلاتی را برای دانشجویان و سایرین اینجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گذشته از تحمل گرما همه امور دانشجویان و پرسنل از جمله شارژ کردن تلفن همراه و استفاده از اینترنت دچار مشکل شده است و نوعی کلافگی و سردرگمی را برای مجموعه ایجاد کرده است.

در ادامه، پیگیری ما از سوی مدیر روابط عمومی دانشگاه بر این موضوع صحه گذاشت و تشخوریان با تایید بروز این مشکل گفت: این قطعی کابل برق به صورت تصادفی رخ داده و اتفاق غیرمنتظره‌ای بوده که اکنون در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه طی عملیاتی این کابل قطع شده و برای حل آن ۳۵۰ متر کابل باید تعویض شود، افزود: در پی بروز این مشکل با رایزنی با توزیع برق شیراز ۱۲ ساعت برق را وصل کردند اما ۳۵۰ متر کابل باید تعویض شود تا مشکل کاملا برطرف گردد.

تشخوریان با تاکید بر اینکه این اتفاق نه از سر عمد بلکه یک حادثه پیش‌بینی نشده بوده است، افزود: تلاش داریم تا در اسرع وقت مشکل برطرف شده و آسایش را به دانشگاه و خوابگاه‌ها برگردانیم.

در ادامه، ماجرا را از سوی مدیر روابط عمومی توزیع برق شیراز پیگیری کردیم.

احمدی، این اتفاق را ناشی از حفاری غیرمجاز و بدون اخذ مجوز از این شرکت عنوان کرد و گفت: متاسفانه علی‌رغم تذکرات و نامه‌نگاری‌های بسیار با دانشگاه جهت دریافت مجوز برای انجام هرگونه حفاری گفت: این موضوع همواره مورد مناقشه بوده و برخلاف دادن تذکرات، این موضوع مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: انجام هرگونه تعمیرات، حفاری و ... که ممکن است به شبکه‌های برق رسانی آسیب وارد کند باید با اطلاع شرکت توزیع برق و اخذ مجوز همراه باشد که متاسفانه در مورد مذکور چنانچه سابقا هم شاهد آن بوده‌ایم، این مجوز دریافت نشده و اکنون سه روز است که ما درگیر این مشکل هستیم.

احمدی تاکید کرد: بنابر حساسیت موضوع خواستار توجه به مقررات و دریافت مجوز از سوی هر دستگاه یا مرکزی هستیم که قصد انجام عملیات عمرانی دارد تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت قطعی برق خوابگاه دانشجویی دانشگاه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • اطلاعیه قطعی آب در سنندج
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد