Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی مخابرات
با سلام ما ۵۰۰۰ نفر از کارکنان شرکتی ایثارگر در شرکت مخابرات درخواست داریم درخصوص عدم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت مخابرات گزارشی تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تشکر خانواده ایثارگران

تاخیر در تحویل ایران خودرو کردکوی
با سلام و خسته نباشید ما تعدادی از مالباختگان نمایندگی ایران خودرو در کردکوی از شما تقاضا داریم در این زمینه گزارشی تهیه کنید.

قطعی برق
سلام روزی ۳ مرتبه شهر ملکشاهی استان ایلام برق ندارد ممنون می‌شوم پیگیری کنید.

وام ودیعه مسکن
سلام تورو خدا پیگیر وام ودیعه مسکن باشیدهنوز دستور عملش به بانک‌ها ابلاغ نشده است. لطفا پیگیری کنید.

لغو یا تعویق آزمون جامع علوم پایه پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی

با توجه به شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا در کشور و رکورد زنی هر روز آمار مبتلایان و مرگ و میر، معاونت محترم آموزشی و مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت به برگزاری آزمون‌های جامع علوم پزشکی در تاریخ ۱۸ و ۱۹ شهریور ماه دارند.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد

خطیبی  همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان در حاشیه بهره برداری از پردیس تخصصی توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال استان در شاهرود گفت: در جهان امروز که همه چیز تحت تاثیر دنیای دیجیتال گرفته و اقتصاد نیز مانند بقیه ابعاد زندگی بشر متاثر از اینترنت و شبکه‌های مجازی است توجه به اقتصاد دیجیتال و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای تمامی کشورها بیش از پیش اهمیت دارد.

وی بیان کرد: کشورهایی که زیرساخت رسیدن به این اهداف را سریعتر فراهم کنند از اقتصاد بالنده‌تری برخوردار خواهند بود و با این چشم انداز ایران توسعه زیرساخت‌های این بخش را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار امیدواری کرد جوانان دانش‌آموخته ایران بتوانند در حوزه هوش مصنوعی به افتخارات زیادی رسیده و نیاز کشور به این بخش مهم را در زمانی کوتاه تامین کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه ابلاغ شد
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه آنها ابلاغ شد
  • حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد
  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • قیمت جدید ۴ مدل پژو پارس اعلام شد + سند
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها
  • تاخیر در تحویل ساینا s تیپ da متقاضیان را در نیمه راه گذاشت
  • تاخیر در تحویل زمین‌های تعاونی مسکن زنجان ۳۴ ساله شد