Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار نظرکهریزی روز دوشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها افزود: سه هزار و ۱۴ متر جدول‌گذاری با ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و زیرسازی معابر و مسیرگشایی به میزان ۲۸ هزار و ۴۰۰ مترمربع با سه میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال هزینه جزو این طرح‌هاست.

سعید سیفی افزود: همچنین ۹۶۹ مترمربع سنگ‌فرش با چهار میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال و ۴۳۲ مترمربع اجرای دیوار حائل با صرف پنج میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال هزینه از دیگر طرح‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سه دهنه پل نیز با پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری از محل اعتبارات دهیاری‌های این بخش طی روز جاری و همزمان با سایر طرح‌ها افتتاح شد.

به گفته وی با تکمیل و افزایش اعتبارات دهیاری‌ها، پروژه‌های عمرانی دیگری در چند روستا تعریف شده است که قبل از اتمام فصل کاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا دوم شهریور هر سال آغاز هفته دولت به شمار می‌رود و این هفته پربار با فرارسیدن سالروز شهادت محمدعلی رجایی (رئیس‌جمهوری وقت) و محمدجواد باهنر(نخست وزیر) طی سال ۱۳۶۰ پایان می‌یابد.

علت نامگذاری هفته دولت و برگزاری مراسم آن انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و در پی آن شهادت محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر است؛ در آن زمان هر دو این شهدا از دولتمرادن بودند و به همین جهت برای پاسداشت یاد آنان، یک هفته به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها هفته دولت هشترود سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت هشترود سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور هفته دولت هشترود سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور میلیون ریال هفته دولت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها

روند واگذاری بناهای تاریخی واقع در مناطق روستایی به دهیاری‌ها بررسی و بر اختصاص تسهیلات کم بهره برای بازسازی این بناها تأکید شد.

به گزارش ایسنا، نشست مشترک سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی با حضور مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مهیار نورعلی معاون امور دهیاری‌ها و اشکان جعفرکریمی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد.

مهیار نورعلی معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشوراعلام کرد: در این نشست مقرر شد وفق مفاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک، بناهای تاریخی واقع در مناطق روستایی کشور به دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی دهیاری ها واگذار شود.

وی افزود: دراین تفاهم‌نامه همچنین مقرر شد، منابع مالی مورد نیاز برای بازسازی این بناها نیز از طریق اختصاص تسهیلات کم بهره تأمین و با همکاری بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، مشکلات دسترسی و ساختاری آنها مرتفع شود.
 
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در این جلسه عنوان شد که این اقدام می‌تواند ضمن حفظ و احیای بناهای تاریخی واقع در مناطق روستایی به عنوان میراث فرهنگی کشور، موجب توسعه زیرساخت های گردشگری و رونق کسب و کار در روستاها و درآمدزایی برای دهیاری ها و شرکت های تعاونی دهیاری ها شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد