Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:49:41 GMT

کارخانه بهسازان روی زنجان طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۱۱۲۵

کارخانه بهسازان روی زنجان طعمه حریق شد

حسن غفاری، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اثر حریق ایجاد شده، ۶۰ درصد این کارخانه که در شهرک صنعتی روی زنجان قرار دارد آسیب دید و چهار نفر از کارگران آن نیز به میزان ۴۰ درصد دچار سوختگی شدند.

وی با بیان اینکه حادثه دیدگان از سوی آتشنشانان به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل شدند، اظهار داشت: این حادثه به علت اتصالی تابلو برق کارخانه رخ داده بود که با گسترش و سرایت آتش به مخازن روغن های صنعتی رسیده و در نهایت از کنترل عوامل حاضر در محل خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

غفاری تصریح کرد: حوالی ساعت ۱۳:۷ وقوع آتش سوزی در این کارخانه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی زنجان اعلام و نخستین اکیپ عملیاتی بلافاصله از ایستگاه آتشنشانی شماره یک زنجان عازم محل شد.

وی زمان رسیدن این اکیپ به محل حادثه را چهار دقیقه ذکر کرد و افزود: پس از آن اکیپ های عملیاتی از ۶ ایستگاه آتشنشانی زنجان راهی این کارخانه گرفتار در میان آتش و دود شدند تا از گسترش آن جلوگیری کرده و آتش را اطفا کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، گفت: مقدار ۲۰ هزار لیتر آب و سه هزار لیتر کف صنعتی برای اطفای حریق این کارخانه صنعتی مصرف شد.     

برچسب‌ها آتش نشانی آتش سوزی کارخانه خط حادثه زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی کارخانه آتش نشانی آتش سوزی کارخانه خط حادثه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حادثه حریق انبار گوگرد در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از طریق مرکز فرماندهی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: حدود ۴۰ آتش نشان ایستگاه‌های ۴۱،۴۲،۵۲،۶، ۴۹،۱۸، ۹ و ۳۸ همراه با ۱۲ خودروی اطفا حریق و توربوفن بلافاصله در محل حادثه واقع جاده میامی حاضر شدند.

وی گفت: طی اعلام افسر نگهبان حاضر در محل، سوله حاوی گوگرد به متراژ حدوداً ۵۰۰ متر مسقف طعمه حریق شده بود که با تلاش همکاران از سرایت به سوله‌های اصلی جلوگیری به عمل آمد.

باخدا از اطفای حریق و پایان عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد خبر داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت