Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@19:49:23 GMT

بازار ارز دیجیتال امروز ۸ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۱۲۲۳

بازار ارز دیجیتال امروز ۸ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پیش بینی میشود بیت کوین تا ۴۶ هزار دلار افزایش قیمت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ دوشنبه هشتم شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۸ هزار و ۱۲۴ دلار، کاهش ۰.۸۶ درصدی

· اتریوم سه هزار و ۱۹۸ دلار

· کاردانو دو دلار و ۸۴ سنت

· بایننس کوین ۴۷۸ دلار و ۹۴ سنت

· دوج کوین ۲۸ سنت

· ریپل یک دلار و ۱۴ سنت

· پولکادات ۲۵ دلار و ۱۶ سنت

· یونی سواپ ۲۶ دلار و ۲۶ سنت

· سولنا ۱۰۰ دلار و هشت سنت

· ترا ۳۳ دلار و ۵۸ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده ۱ دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(منبع: ارز دیجیتال)

بیت کوین ۷ شهریور

پیش بینی: در حال حاضر الگوی مثلثی نمودار از سمت پایین شکسته شده است و احتمال اصلاح قیمتی تا ۴۶ هزار دلار وجود دارد. احتمال اصلاح چند هفته‌ای بیت کوین نیز وجود دارد.

بیت کوین ۸ شهریور

پیش بینی تداوم افت قیمت تا ۴۶ هزار دلار برای بیت کوین وجود دارد.

اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی پیش‌بینی جدید پلن‌بی: بیت کوین تا کریسمس به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد

پلن‌بی، خالق مدل انباشت به جریان بیت کوین، با انتشار پیامی در توئیتر احتمال داد قیمت این ارز دیجیتال تا انتهای امسال به ۱۰۰ هزار دلار برسد. البته او تأکید کرد ماه‌های پیش رو بسیار حیاتی هستند. پلن‌بی پیشتر هم از رسیدن بیت کوین هم به این ارقام خبر داده بود و هنگامی که بیت کوین از ناحیه ۶۴ هزار دلار سقوط کرد او معتقد بود روند صعودی هنوز به پایان نرسیده است.

چارلز هاسکینسون رشد اکوسیستم کاردانو را در توییترش به نمایش گذاشت

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو در توییترش رشد بلاک‌چین اثبات سهام کاردانو در سه ماه گذشته را به نمایش گذاشت. این بلاک‌چین بیشترین پیشرفت خود را در زمینه توکن‌های غیر مثلی به دست آورده است. البته با وجود این پیشرفت، کماکان لیست اپلیکیشن‌های کاردانو در مقایسه با اتریوم که اپلیکیشن‌های قدرتمندی مانند یونی سوآپ دارد، قابل مقایسه نیست.

تلاش جدید مارک کوبان برای افزایش پذیرش دوج کوین

مارک کوبان، مالک باشگاه بسکتبال دالاس ماوریکس، طرحی را با عنوان «کریپتو مانیا» راه‌اندازی کرده تا به طرفداران این تیم کارت هدیه اهدا کند. افراد برای دریافت هدیه ۲۵ دلاری باید با استفاده از ارزهای دیجیتال مورد پشتیبانی باشگاه یک خرید حداقل ۱۵۰ دلاری انجام دهند. یکی از ارزهایی که دالاس ماوریکس برای فروش کالاهای خود می‌پذیرد، دوج کوین است. انتظار می‌رود این طرح تا پایان سال جاری میلادی ادامه داشته باشد.

فرزند پیتر شیف طلاهای خود را به بیت کوین تبدیل کرد

پیتر شیف یکی از حامیان سرسخت طلا و از منتقدان پروپا قرص بیت کوین به شمار می‌رود اما فرزند او ظاهراً در مسیر عکس گام بر می‌دارد. اسپنسر شیف با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: «اوت سال گذشته بیشتر پس‌انداز من طلا بود اما هم اینک کل سرمایه خود را به بیت کوین تبدیل کردم و هرگز به نقطه قبل باز نخواهم گشت.» این سخنان نشان می‌دهد اسپنسر قصد دارد بیت کوین‌ها خود را افزایش دهد.

سوزانده شدن ۴۰۰ میلیون دلار اتریوم بعد از به‌روزرسانی هزار و ۵۵۹

از زمان اجرایی شدن طرح بهبود هزار و ۵۵۹ در شبکه اتریوم ۱۲۴ هزار و ۸۶۵ واحد اتر به ارزش بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار سوزانده شده است. این آمار نشان می‌دهد در هر ساعت حدود ۲۰۰ اتریوم معادل ۶۴۳ هزار دلار از بین می‌رود. طرح بهبود شبکه اتریوم از پنجم اوت (۱۴ مرداد) به اجرا درآمده و هدف از پیاده‌سازی آن ایجاد ثبات در کارمزد تراکنش‌های شبکه بوده است.

افزایش ۱۵۴ درصدی هزینه‌های تراکنش در شبکه اتریوم

به دنبال ایجاد اشکال و شکاف زنجیره‌ای در پروسه به روزرسانی و ارتقا بسیاری از نودها، هزینه تراکنش‌ها در شبکه اتریوم در هفته گذشته ۱۵۴ درصد افزایش پیدا کرده است. روز ۲۱ آگوست هزینه تراکنش در شبکه اتریوم برابر با ۱۱ دلار بود و این رقم در روز جاری به ۲۷.۹۸ دلار رسیده است. البته وضعیت در هزینه تعامل با قراردادهای هوشمند، پلتفرم‌های وب ۳ و صرافی‌های غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم بسیار بدتر بوده و کارمزد تراکنش‌ها در یونی سوآپ تا هزار دلار نیز افزایش یافت.

سرقت ۴۰۰ میلیون دلاری از صرافی Bilaxy

براساس گزارش‌های موجود، کیف پول گرم صرافی ارزهای دیجیتال بیلاکسی (Bilaxy)، پلتفرمی که در کشور سیشل ثبت شده است، مورد حمله هکری قرار گرفته است. تخمین زده می‌شود که درپی این حمله بیش از ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه به سرقت رفته باشد. توکن دیفای HOGE نیز در توئیتر اعلام کرد که بیش از یک میلیون از این توکن به ازرش ۲۲ میلیون دلار در این حمله از دست رفته است.

یک کافه در بروکسل ارزهای دیجیتال می‌پذیرد

یک کافه در مرکز شهر بروکسل با نام Dolle Mol پذیرش ارزهای دیجیتال برای نوشیدنی‌های خود را آغاز کرده است. این کافه که در خیابان Rue des Éperonniers بروکسل واقع شده است، طبق گفته مالک آن یکی از اولین مکان‌هایی است که در این شهر پرداخت با ارزهای دیجیتال را قبول می‌کند. یکی از مالکان این کافه در این رابطه گفته است: «ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، پول آینده هستند. ما قصد داریم فرصت خرید نوشدنی از طریق این روش پرداخت جدید را برای همه فراهم کنیم.»

رشد دو رقمی برخی از آلت کوین‌ها در مقایسه با روز قبل

در شرایطی که بازار ارزهای دیجیتال در وضعیت آرامی به سر می‌برد، برخی از آلت کوین‌ها روز خوبی را پشت سر گذاشتند. ای‌کش که نام قبلی آن بیت کوین اِی‌بی‌سی است نسبت به روز قبل ۴۲ درصد افزایش قیمت داشت و بهای هر واحد آن به ۱۶۸ دلار رسید. آرویو جهش حدود ۱۳ درصدی را ثبت کرد تا هر واحد آن به ازای ۴۴ دلار دست به دست شود. بیت کوین گولد هم ۱۲.۷ درصد رشد کرد و بهای هر واحد آن ۸۰ دلار شد

نقشه بازار رمز ارزها

کد خبر 518272

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ارز دیجیتال مزرعه استخراج ارز دیجیتال قیمت ارز دیجیتال رمز ارز دیجیتال دستگاه های استخراج ارز دیجیتال ارز دیجیتال در ایران دستگاه استخراج ارز دیجیتال ارز دیجیتال چیست خرید ارز دیجیتال خرید و فروش ارز دیجیتال انواع ارز دیجیتال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۴۰۰ میلیون دلار ارزهای دیجیتال شبکه اتریوم هزار دلار بیت کوین پیش بینی کوین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار رمزارز‌ها / قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟

آفتاب‌‌نیوز :

جی پی مورگان چیس و دویچه بانک تاثیر بالقوه هاوینگ بیت‌کوین بر قیمت و اکوسیستم آن را بررسی کردند. شبکه بیت‌کوین، چهارمین هاوینگ خود را در ۱۹ آوریل به پایان رساند و علیرغم توافق در مورد تاثیر هاوینگ، این دو بانک در مسیر قیمت بیت‌کوین پس از این رویداد، اختلاف نظر دارند.

ماریون لبور و کسیدی اینسورث-گریس، تحلیلگران دویچه بانک اظهار کردند که هاوینگ بیت‌کوین از قبل تا حدی توسط بازار مشخص شد و اشاره کردند که این رویداد به دلیل ماهیت الگوریتم بیت‌کوین از قبل به‌طور گسترده‌ای پیش‌بینی شده است. تحلیلگران دویچه بانک بیان کردند که انتظار ندارند، قیمت‌ها به‌طور قابل توجهی پس از رویداد هاوینگ افزایش یابد.

آنان افزودند: با نگاهی به آینده، ما همچنان انتظار داریم که قیمت‌ها به دلیل انتظار تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم، کاهش آتی نرخ بهره بانک مرکزی و تغییرات نظارتی بالا باقی بماند.

نظرسنجی اخیر دویچه بانک نشان داد که بیش از نیمی از پاسخ‌دهندگان پیش‌بینی کردند که ارز‌های دیجیتال به طبقه دارایی مهم و روش پرداخت تبدیل شوند. علاوه بر این، ۱۰ درصد از افراد مورد بررسی انتظار دارند که قیمت بیت‌کوین تا پایان سال از ۷۵ هزار دلار فراتر رود.

نیکولاوس پانیگیرتزوگلو، تحلیلگر جی پی مورگان نیز بر این باور است که هاوینگ بیت‌کوین تا حد زیادی قیمت‌گذاری شده است. او گفت که انتظار دارد در کوتاه‌مدت قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ کاهش یابد و آن را به شرایط و قیمت‌های بیش از حد خرید در مقایسه با طلا در زمان نوسانات نسبت داد. او همچنین سطح پایین سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای پروژه‌های کریپتو را برجسته کرد.

این تحلیلگر گفت: ما انتظار نداریم که قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ افزایش یابد، زیرا قبلا قیمت‌گذاری شده است. در واقع به دلایل متعددی شاهد کاهش قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ خواهیم بود.

هفته گذشته، جی پی مورگان در مورد خطرات بالقوه نزولی در بازار‌های ارز‌های دیجیتال هشدار داد و تاکید کرد که بیت‌کوین علیرغم نوسانات اخیر قیمت، همچنان در مرحله بیش از حد خرید است.

به نقل از کریپتو، این تحلیلگر همچنین در مورد توانایی بازار رمزارز‌ها برای دستیابی به برابری طلا در پرتفوی سرمایه‌گذاران شک کرد. بانک سرمایه‌گذاری جهانی پیش‌بینی کرد که پس از هاوینگ، قیمت بیت‌کوین به ۴۲هزار دلار کاهش یابد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۶۶ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۶ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۶۶درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱.۴۱ میلیارد دلار است که ۳۴.۳۷ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۹۶ میلیارد دلار است که ۹.۷۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۶.۳۲ میلیارد دلار است که ۹۱.۷۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارز‌های دیجیتالی (تا ساعت ۰۹:۲۴ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۵ هزار و ۶۵.۲۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۵ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۷۹.۵۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۷۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۳۶ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۷۶.۶۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۵۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۴۲ درصد افزایش

۵- سولانا

قیمت: ۱۵۰.۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۷۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۵۳ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۵۲۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۱۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۷.۵۲ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۶۳۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۶۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۷۴ درصد افزایش

۹ – تون کوین

قیمت: ۶.۲۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۴۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۰.۶۱ درصد کاهش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۵۰۶۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۵۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۱۲ درصد افزایش

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • بیت کوین صعود کرد
  • هاوینگ بیت کوین چیست، چه زمانی رخ می‌دهد و چرا می‌تواند باعث افزایش سرسام آور قیمت شود؟
  • هاوینگ بیت کوین چیست، چه زمانی رخ می‌دهد و چرا می‌تواند باعث افزایش سرسام آور قیمت آن رمز ارز شود؟
  • ۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد
  • بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟ / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بازار رمزارز‌ها / قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟