Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار تهران از بهره‌برداری مترو پرند در هفته دولت سال آینده با توجه به تأمین بودجه و تفاهم‌نامه فی‌ مابین شهرداری و راه و شهرسازی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط‌کریم، انوشیروان محسنی بندپی ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی رباط‌کریم در هفته دولت اظهار داشت: با توجه به تفاهم‌نامه فی‌ مابین شهرداری تهران و راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان و شرط جریمه دیر کرد در صورت عدم بهره‌برداری از مترو در تاریخ مقرر در هفته دولت سال آتی مترو پرند افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش همزمان با حضور استاندار تهران در شهرستان رباط کریم سالن چند منظوره فوتسال، والیبال، تنیس، بدمینتون و سایر رشته‌های ورزشی کیکاور با مساحتی بالغ بر 1462 متر مربع و اعتبار 9 میلیارد و 500 میلیون تومان، سردخانه صنعتی 15 هزار تنی، مجموعه ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی، خانه ژیمناستیک و سالن والیبال نصیر شهر با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان و همچنین مرکز خرید و فروش خودرو افتتاح شد.

مرکز واکسیناسیون صنایع هوایی وزرات دفاع افتتاح شدآغاز مرحله جدید طرح شهید سلیمانی در زنجان/مرکز واکسیناسیون خودرویی سپاه افتتاح شد + فیلم‌افتتاح 1180 میلیارد ریال پروژه عمرانی و اقتصادی در استان اردبیل

گفتنی است در هفته دولت با حضور استاندار تهران و مسئولان شهرستان رباط‌کریم 82 پروژه با اعتبار 6 هزار میلیارد تومانی در راستای اشتغال‌زایی 5 هزار نفر در شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس هفته دولت رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران

با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو تهران، عملاً پرونده ایستگاه‌های بدنه اصلی این خط در سال ۱۴۰۳ بسته خواهد شد اما برنامه عملیاتی شرکت مترو برای سال جاری و در مورد خط ۷ به همین یک مورد خلاصه نمی‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی در منتهی الیه جنوب شرقی خط 7 نه‌تنها بیست و دومین ایستگاه خط مذکور در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت بلکه حدود 2 کیلومتر مسیر ریلی نیز به طول شبکه مترو پایتخت افزوده می‌شود.

همان‌طور که پیشتر هم عنوان شده است، تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی در صورت تامین ناوگان حمل و نقلی مورد نیاز، می‌تواند سر فاصله حرکتی قطارهای خط 7 را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

اما فارغ از ایستگاه ورزشگاه تختی که آخرین ایستگاه از بدنه اصلی خط 7 به حساب می‌آید، برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای این خط به موارد بیشتری مربوط می‌شود؛ غیر از رفع نواقص و نصب پله برقی در ورودی پارک رفتگر (ایستگاه تربیت مدرس)، ورودی مستقل ایستگاه توحید به همراه سالن بلیت فروشی آن نیز امسال امکان تکمیل دارد. به این موارد باید تلاش برای بهره‌برداری از 6 ورودی دیگر را اضافه کرد؛ ساخت و تجهیز ورودی جنوبی ایستگاه آهنگ، ورودی جنوبی ایستگاه چهل تن دولاب، ورودی جنوبی ایستگاه هلال احمر، ورودی غربی ایستگاه شهدای هفدهم شهریور، ورودی شمال غربی ایستگاه میدان کتاب و ورودی شرقی میدان صنعت، از جمله دیگر پروژه‌های خط 7 در سال 1403 به شمار می‌آیند.از طرفی با جمع آوری کارگاه مترو، امکان بازگشایی بلوار پاک نژاد و میدان کتاب در ماه‌های باقی‌مانده از سال جاری وجود دارد.

به‌کارگیری واگن‌های وارداتی در زمستان امسال در خطوط مترو

اما یکی از مهمترین ماموریت‌های خط 7 در این دوره مدیریت شهری، احداث حدود 5 کیلومتر تونل و 2 ایستگاه در پروژه توسعه شمال غربی خط مذکور است که عملیات اجرایی آن از اسفندماه سال گذشته آغاز شد؛ پروژه‌ای که در صورت تامین به موقع منابع مالی لازم، حتی احتمال انجام تست سرد آن تا اوایل نیمه دوم سال 1404 وجود دارد و این یک خبر مسرت‌بخش برای اهالی غرب پایتخت و خصوصاً دانشجویانی است که محل تحصیل آنها در حوالی پونک و حصارک واقع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد