Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز با یک‌هزار و ۴۳۳ تومان کاهش در مقایسه با روز گذشته به ۲۶ هزار و ۳۵۸ تومان رسید.

قیمت فروش یورو در مقایسه با روز گذشته با یک‌هزار و ۸۴۴ تومان کاهش به ۳۰ هزار و ۵۸۹ تومان رسید.امروز قیمت خرید هر دلار ۲۵ هزار و ۸۳۷ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۹ هزار و ۹۸۳ تومان بود.

علاوه بر این، نرخ خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۶ هزار و ۸۵۱ تومان و نرخ فروش آن ۲۷ هزار و ۹۵ تومان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان بازار ارز معتقدند این روند با سرعتی کمتر از این ادامه خواهد یافت . کف مقاومتی دلار در بازار حالا کانال ۲۶ هزار تومان ارزیابی شده است . بر اساس این گزارش صرافان معتقدند در صورت کاهش قیمت دلار به کمتر از ۲۶ هزار تومان، روند ریزشی نرخ ارز در بازار را تشدید خواهد کرد.

هنوز روشن نیست دلیل مهم عقب نشینی قیمت دلار در بازار چیست؟ پیش از این معاون اول رییس‌جمهور خبر داده بود که گشایش‌هایی در حوزه پول‌های بلوکه شده ایران در راه است.

نرخ خرید یورو در این بازار ۳۱ هزار و ۶۷۱ تومان و نرخ فروش آن نیز ۳۱ هزار و ۹۵۹ تومان اعلام شد.

همچنین در سامانه نیما در معاملات دیروز حواله یورو به قیمت ۲۷ هزار و ۲۳۴ تومان فروخته و حواله دلار به قیمت ۲۳ هزار و ۹۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار از خردادماه حرکت آرامی به سوی کانال ۲۵ هزار تومان شروع کرد و بیش از دو هفته در این کانال نوسان داشت تا اینکه وارد کانال ۲۶هزار تومان شد. دلار از روز چهارشنبه گذشته در صرافی بانکی به قیمت ۲۷ هزار تومان  فروخته می‌شد که از روز گذشته روند نزولی  قیمت را شروع کرده و امروز وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد./خبر آنلاین

منبع: فردا

کلیدواژه: بازار ارز قیمت دلار قیمت دلار امروز دلار در بازار هزار تومان قیمت دلار ۲۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پیش بینی حساس از آینده بازار خودرو در ۱۴۰۳


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین ،ممنوعیت واردات خودرو منجر به رشد تورم وسایل نقلیه شد تا جایی که تورم تجمعی وسایل نقلیه از بازدهی تجمعی نرخ دلار جلو زد و همچنان نرخ بیشتری نسبت به دلار دارد.

روزگار خودرو نوشت:با وقوع این سناریو خوش‌بینانه می‌توان ثبات بیشتری را در بازار خودرو امسال مشاهده کرد و پیش‌بینی می‌شود در این صورت شاهد برگشت تورم وسایل نقلیه به سطحی کمتر از بازدهی نرخ دلار باشیم.

سناریو دوم را می‌توان تداوم افزایش قیمت خودرو با روند تورم وسایل نقلیه از ابتدای سال ۱۴۰۱ دانست.

تورم وسایل نقلیه از ابتدای سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۹۲ درصد بوده است که ادامه‌ این روند برای بازار خودرو در سال ۱۴۰۳ نشان از رشد ۳۹درصدی قیمت‌ها در بازار خودرو دارد.

این سناریو با چند پیش‌فرض، احتمال بالاتری نسبت به سایر سناریوها دارد.

با فرض تداوم روند تولیدات و فروش خودروسازان داخلی و واردات خودرو در بین سطح ۵۰ تا ۱۵۰ هزار دستگاه در کنار عدم جهش شدید نرخ ارز می‌توان تورمی کمتر از ۴۰ درصد برای بازار خودرو متصور بود.

دیگر خبرها

  • دو پیش بینی حساس از آینده بازار خودرو در ۱۴۰۳؛ قیمت‌ها پایین می‌آید؟
  • ۲ پیش بینی حساس از آینده بازار خودرو در ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت ارز دلار سکه طلا یورو در بازار امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / وقت خرید طلا رسید؟
  • قیمت دلار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا سقوط کرد/ آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت طلا یک کانال سقوط کرد | آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا یک کانال سقوط کرد
  • قیمت دلار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳