Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@01:50:38 GMT

مخزن آب شرب یک هزار متر مکعبی در رودهن افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۲۶۹۶

مخزن آب شرب یک هزار متر مکعبی در رودهن افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن؛ در آخرین روز از هفته دولت، مخزن آب شرب یک هزار مکعبی با حضور فرماندار شهرستان دماوند، مدیر عامل آبفای شرق استان تهران، بخشدار، شهردار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن و دیگر مسؤولان افتتاح شد.

این منبع با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از ارزش افزوده فرمانداری شهرستان دماوند احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی حیدری فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه این افتتاح اظهار کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای معرفی عملکرد خدمتگزاران مجموعه دولت به مردم است.

وی ادامه داد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا مانع از ارائه خدمات بهتر در شهرستان دماوند شد زیرا بسیاری از پیمانکاران پروژه‌ها را تعطیل و یا تعدیل کردند و این موضوع باعث شد بسیاری از پروژه‌ها مثل گذشته پیشرفت نداشته باشد.

حیدری بیان کرد: با این وجود با استفاده از پیمانکاران مجرب در جهت پاسخگویی به نیاز مردم تلاش کردیم.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: پروژه مخزن آب سادات‌ محله از محل ارزش افزوده فرمانداری به پیمانکار واگذار شد و با نظارت و پیگیری آبفای شرق استان تهران و آبفای رودهن، امروز در مسیر بهره‌برداری قرار گرفت.

احداث مخزن و شبکه‌گذاری ۲ میلیارد تومان هزینه در بر داشته و در کنار آن، پروژه احداث حیدری با اشاره به این که دیوار حائل با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار با هدف ساماندهی حوزه رودخانه انجام شده، تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌ریزی در خصوص محوطه‌سازی منبع آب شرب، مجموعه فرمانداری در کنار شهر رودهن قرار دارد تا از چالش‌های منطقه بکاهد.

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی در بخش رودهن انجام شد که در این میان احداث مخزن آب شرب سادات محله و آغاز به کار پست ۶۳ در حوزه برق رسانی به رودهن و آبعلی بخشی از چالش‌ها را برطرف کرد.

فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: سیاست مجموعه دولت، توازن در انجام پروژه‌های عمرانی و هزینه کرد عادلانه در همه جای شهرستان دماوند بر اساس جمعیت است.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار شهرستان دماوند مخزن آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه

شهردار منطقه ۲۱ از احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳ و احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پوریافر گفت: عملیات نصب، مرمت و بازسازی سرویس بهداشتی در راستای تأمین رفاه حال شهروندان و به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان و بازپیرایی و افزایش بهداشت عمومی از ابتدای سال جاری در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی افزود: احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های گلها، لاله، عبیدی، گلزار، یاس که در جهت رفاه حال شهروندان از اقدامات سال ۱۴۰۳ برشمرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: در سال جاری علاوه بر موارد فوق، در بوستان سطح منطقه، ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی مرمت و بهسازی خواهد شد که شامل (تعمیر و تعویض شیرآلات داخلی و روشویی، تعبیه لوله‌کشی آب سرد و گرم، تعویض آیینه‌های مستهلک، رفع نواقص سیستم‌های روشنایی، تعمیر و تعویض سیستم‌های تهویه، تعویض درب‌های مستهلک و فرسوده، بازسازی نما‌های داخلی و خارجی و ...) است.

پوریافر در این رابطه بیان کرد: با توجه به لزوم ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان و طرح رفع فوری نواقص و ایرادات و نیز ایمن‌سازی مخازن ژئوممبران، ۵ مخزن در بوستان‌های استقلال، سروناز، طبیعت، حضرت خدیجه، زیتون در دستور کار این معاونت در سال ۱۴۰۳ قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: مواردی از قبیل: نظافت، ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی، شارژ مخازن مایع دستشویی و .. به‌طور مستمر و روزانه و با هدف رضایتمندی شهروندان توسط عوامل اجرایی این اداره انجام می‌شود.

پوریافر یادآور شد؛ مرمت و بازسازی ۵ آبنما در بوستان‌های سطح منطقه و احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در موتوری سنگین و جنگل کاری دستواره از اقدامات اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست در سال ۱۴۰۳ برشمرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه