Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی حیدری فرماندار شهرستان دماوند، در حاشیه افتتاح دومین مرکز واکسیناسیون رودهن، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به برگزاری نشست ستاد مدیریت کرونا در بخش رودهن در اواسط هفته گذشته، مقرر شد دومین مرکز تجمعی واکسیناسیون در بازه زمانی کمتر از یک هفته با هدف افزایش رفاه حال مردم و تسریع در روند واکسیناسیون احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس امروز شاهد افتتاح دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در بخش رودهن هستیم که با همت همه دستگاه‌های اجرایی در حوزه ستاد مدیریت کرونا و به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به بهره‌برداری رسید.

حیدری گفت: این مرکز دارای فضای بسیار مناسب برای مراجعه مردم است و علاوه بر این طرح واکسیناسیون هیئت‌های علمی و دانشجویان نیز در این مرکز صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: این اقدام با همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و همچنین حوزه های سپاه، بسیج، شبکه بهداشت و درمان، بخشداری و شهرداری انجام شد.

حیدری تأکید کرد: تاکنون بیش از ۵۱ هزار نفر در شهرستان دماوند واکسینه شدند که در صورت تداوم این سرعت، در کوتاه‌ترین زمان شاهد پایان واکسیناسیون مرحله اول در این شهرستان خواهیم بود.

این مقام مسؤول ادامه‌ داد: از لحاظ میانگین تعداد واکسیناسیون در کشور، شهرستان دماوند ۱۵ درصد بیشتر از میانگین کل کشور اقدام به واکسیناسیون کرده و با دریافت واکسن‌های بیشتر، تمام امکانات و نیروی انسانی در این شهرستان آمادگی تزریق واکسن کرونا را خواهند داشت.

به گزارش فارس، در حال حاضر بیش از ۱۱ هزار نفر در سطح بخش رودهن واکسینه شدند و با افتتاح این مرکز روزانه حدود ۶۰۰ شهروند رودهنی واکسینه خواهند شد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار شهرستان دماوند مهدی حیدری شهرستان دماوند دومین مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۱۵۲ هزار راس دام علیه بیماری طاعون در کرمان

محمود زین الدینی گفت: طرح واکسیناسیون دام های سبک شهرستان کرمان علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک همزمان با شروع فصل بهار آغاز شده است و تا پایان خرداد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دامپزشکی نقش مهمی در حفظ و حراست از سرمایه های دامی دارد و هدف از اجرای این طرح، ریشه کنی بیماری طاعون نشخوارکنندگان در جمعیت دام های سبک می باشد، افزود: با توجه به اینکه این بیماری جزو بیماری های به شدت کشنده در جمعیت دام های سبک می باشد و در چراگاه های مشترک با حیات وحش قابلیت انتقال به جمعیت نشخوارکنندگان حیات وحش را دارد و به منظور ایمن سازی دام های روستایی به صورت رایگان با استفاده از تمام توان بخش دولتی و با اخذ قرارداد خرید خدمت از بخش خصوصی واکسیناسیون انجام می شود.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان بیان کرد: واکسیناسیون سراسری دام های سبک علیه بیماری های مختلف دامی، نقش مهمی در پیشگیری از بیماری ها و حفظ سلامت دام دارد و از اهمیت بالایی در حفظ سلامت دام و امنیت غذایی برخوردار است.

وی از دامداران درخواست کرد: به منظور پیشگیری از سرایت بیماری در جمعیت دام های سبک و با توجه به کوچ رو بودن بخشی از دام های شهرستان، همکاری لازم را با تیم های واکسیناسیون داشته باشند و حتما قبل از کوچ نسبت به واکسیناسیون دام های خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • واکسیناسیون ۱۵۲ هزار راس دام علیه بیماری طاعون در کرمان
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۴۶۰ هزار راس دام سبک و سنگین در مه ولات
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • برق چند روستای دماوند در پی وقوع سیل قطع شد
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید