Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر علیرضا زالیرییس  ستاد مقابله با کرونا تهران در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان گفت: ممکن است شاخص پایین آمدن میزان مرگ و میر زمان بر باشد، اما نکته مهمی که وجود دارد این است که آثار تعطیلی‌ که در تهران اعمال شد نتیجه خوبی داشته و نکته بعدی بحث واکسیناسیون است که نباید زنجیره تزریق واکسن قطع نشود و واکسن مراکز باید تامین شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تهران ما نیاز به بازنگری در شیوه نامه‌ها داریم و ساز و کارها باید مورد بررسی قرار گیرند. بحث منع تردد شبانه تاثیری در کاهش کرونا ندارد و نتیجه‌ای جز به کارگیری و خستگی نیروهای انسانی پلیس نداشته است و باید این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

زالی در ادامه گفت: چیزی که از تست رایگان مدنظر است، این است که طرح شهیدسلیمانی (طرح محله‌محور برای شناسایی مبتلایان کرونا) طرح مناسبی است و باید آن را اجرا کنیم و نکته‌ مهم این است که این تست باید در مراکز بهداشت انجام شود.

وی در ادامه گفت: مردم حتی اگر مراجعه سرپایی هم داشته باشند و بدون انجام تست، علائم کم یا حساسیت داشته باشند، یعنی اغلب قریب به اتفاق درگیر کرونا هستند.

زالی افزود: باید حواسمان به تغییرات الگویی این بیماری باشد و اگر واکسن وارد کشور شد، خواهش داریم که نیروهای سایر نهادها هم در بحث واکسیناسیون یاری کنند.

کد خبر 623653 برچسب‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پس از عقد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه حمل‌ونقل جاده‌ای با تاجیکستان، با اشاره به سیاست کلی دولت جمهوری اسلامی ایران بر توسعه مناسبات با همسایگان و کشور‌های منطقه، امکان به وجود آمده را نه فقط آغاز عصر جدیدی از تقویت مناسبات حمل‌ونقل جاده‌ای، بلکه سرآغازی برای تعمیق مناسبات ۲ کشور در همه حوزه‌ها دانست که با زبان، پیشینه، فرهنگ و ارزش‌های مشترک، دارای همبستگی عمیق هستند.

وی همچنین به موقعیت راهبردی قلمرو ایران به‌عنوان پل ارتباطی چین و آسیای میانه با آسیای غربی و اروپا و از سوی دیگر ظرفیت‌های عمیق بنادر جنوبی ایران در دسترسی به اقیانوس هند و حوزه خلیج‌فارس، به‌عنوان مسیری مناسب، امن و کوتاه برای دسترسی ناوگان تاجیکستانی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه نشست «شایسته سعید مرادزاده» معاون وزارت نقلیات تاجیکستان نیز با قدردانی از میزبانی طرف ایرانی و تأکید بر فرصت فوق‌العاده اجلاس حاضر برای احیای ظرفیت‌های عظیم بین دو ملت عمیقاً نزدیک، بر موقعیت تاجیکستان بر قرارگیری در قلب آسیای مرکزی، به‌عنوان کشوری با ظرفیت‌های پنهان در حوزه‌های مختلف حمل‌ونقل و به‌طور تاریخی دارای جایگاه مهمی در جاده ابریشم تأکید کرد.

در ادامه نشست طرفین با تأکید بر ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت‌های راهگذر‌های بین‌المللی از جمله KTAI، مسیر جنوبی راهگذر شرقی- غربی و شاخه شرقی راهگذر شمال- جنوب، بر موضوعاتی از جمله تطبیق آمار تردد و تجارت، تقویت امکانات بین‌راهی، برنامه عمل خدمات راهداری، مبادله مجوز‌های تردد، اطلاع‌رسانی هزینه‌های رسمی پرداخت مرزی و اجتناب از پرداخت‌های غیررسمی، روزآمدسازی مقررت تردد و اقامت، تسهیل روادید، جزئیات مشکلات تردد در قلمرو یکدیگر و هم‌افزایی مشارکت در اتحادیه‌های اوراسیا و شانگهای را مورد تبادل نظر فنی قرار دادند.

در خاتمه نشست، رئیس هیات تاجیک از مدیریت عالی سازمان جهت شرکت در همایش «راهی به‌سوی تین‌شیان» در شهر دوشنبه (پایتخت تاجیکستان) در ماه آتی میلادی، دعوت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفت نکته برای کاهش وزن اگر فکر می‌کنید «ژن چربی» را دارید
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟