Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش سوزی شهرک صنعتی روی خسارت جانی نداشته و ۴ مصدوم داشته است. - اخبار استانها -

 مجید امیرفضلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با آتش نشانی زنجان مبنی بر آتش سوزی شرکت روی پردازان ایرانیان واقع در شهرک صنعتی روی زنجان مأموران آتش نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه نیروهای آتش‌نشانی از ایستگاه‌های یک و شش اعزام شدند گفت: ماموران بلافاصله شروع به اطفاء حریق کردند که این کار حدودا یک ساعت طول کشید ولی خوشبختانه حریق به طور کامل اطفاء  شد.

 رئیس سازمان آتش نشانی زنجان افزود: خوشبختانه این حادثه فوتی به همراه نداشت ولی  4 نفر دچار مصدومیت و سوختگی 20 الی 30 درصد شدند.

10 هکتار از باغات روستای فریزهند نطنز در آتش سوختیمن| نقض گسترده آتش‌بس در الحدیده/ متجاوزان مدعی دفع حمله پهپادی یمنی‌ها شدند

وی گفت: علت حادثه اتصال برق بوده که این اتصال به منابع سوختی و روغنی رسیده بود و به همین دلیل باعث گسترده‌تر شدن حریق شده بود ولی با تلاش مأموران آتش‌نشانی و با سرعت عمل این حریق اطفاء شد.

 امیرفضلی افزود: متاسفانه در این حادثه 60 درصد از کارخانه دچار حریق شده و از بین رفته است.

 انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دولت آباد گفت: در پی اعلام حریق سنگین در یک کارگاه مکانیکی، بلافاصله خودرو‌های آتش نشانی به محل اعزام و اقدام به اطفا آتش کردند.


سعید نریمانی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه اطفائیه سنگین و یک دستگاه خودروی آبرسان همراه با ۱۰ نیروی آتش نشانی به محل اعزام شدند و حریق را مهار کردند.
وی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه خودروی در حال تعمیر و تجهیزات و وسایل تعمیرگاه در آتش سوخته است و علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد