Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@02:22:38 GMT

رشد ۱.۸۵ درصدی افتتاح پروژه‌های بنیاد مسکن در گیلان

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۴۵۶۰

رشد ۱.۸۵ درصدی افتتاح پروژه‌های بنیاد مسکن در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمد اکبرزاده امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودسر که به صورت تجمیعی در مسجد ملک میان قاسم آباد چابکسر برگزار شد، اظهار کرد: ۱۲۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در گیلان به بهره برداری رسید. 

وی با اشاره به عملکرد یکساله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری و روستایی با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر افزود: در روستاها اجرای طرح‌های هادی و در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، باقی مانده مسکن مهر و باز در روستاها مسکن محرومین و اهدای اسناد روستایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از افزایش ۱.۸۵ درصدی افتتاحیه‌ها از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل اجرای طرح‌های هادی و مساکن بوده است. 

وی با اشاره به اینکه امسال برای طرح هادی، بازنگری و تهیه آن در استان گیلان ۱۲۰ میلیارد تومان ابلاغ ملی و ۸۰ میلیارد تومان اعتبار استانی داشتیم، افزود: امسال اعتبارات ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است. 

اکبرزاده با اشاره به افتتاح ۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۷ میلیارد ریال بیان کرد: این پروژه‌ها در حوزه اجرای طرح هادی در روستاها بوده است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن گیلان انقلاب اسلامی رشد میلیارد تومان بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

به گزارش پارس نیوز ، مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با زمان تحویل واحدهای طرح "نهضت ملی مسکن" در سال 1403 اظهار کرد: بنا داریم در امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ها در سراسر کشور داشته باشیم.

وی افزود: البته سرعت تحویل مسکن‌ها در هر استان و شهر متفاوت است اما در مجموع سرعت خوبی را در ساخت و تحویل مسکن‌ها در امسال داریم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تا به امروز عدد شروع به ساخت مسکن‌ها در طرح "نهضت ملی مسکن"  از 2 میلیون و 500 هزار عدد مسکن عبور کرده است.

بذرپاش ادامه داد: البته نهضت ملی مسکن قالب‌های مختلف شهری، روستایی، بافت فرسوده، خودمالکی، حمایتی و انبوه ساز را شامل می‌شود.

وی در پایان به ساخت مسکن برای اقشار گفت: امسال ساخت مسکن برای اقشار (مانند ساخت مسکن برای هیئت‌های علمی) را در دستور کار داریم.

دیگر خبرها

  • بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • خبر خوش برای نخبگان؛ وام خرید مسکن افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت + جزئیات
  • وام خرید مسکن نخبگان به ۲ میلیارد تومان افزایش یافت
  • وام‌های خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • افزایش وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان
  • خبر خوب نوروزی برای نخبگان/ وام خرید مسکن نخبگان افزایش یافت
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت