Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اسدالله عزیزیان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تداوم وضعیت قرمز کرونایی، موجب شد تا زمان برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی این استان به زمان دیگری موکول شود.

او افزود: بر اساس برنامه اعلام شده قرار بود این مسابقات در بخش‌های بدون لوازم و با لوازم، از تاریخ ۲۹ شهریورماه تا اول مهرماه ۱۴۰۰ در چهار رده سنی برگزار شود که با نظر فدراسیون مربوطه و با توجه به شرایط پیش آمده، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی در بام ایران

عزیزیان اضافه کرد: انتخاب ورزشکاران برتر رشته پرس سینه برای عضویت در تیم ملی و اعزام به رقابت‌های جهانی در اولویت برنامه‌های فدراسیون قرار دارد که در صورت بهبود شرایط پیش‌بینی می‌شود رقابت‌های ملی این رشته ورزشی با وقفه‌ای یک ماهه در شهر بروجن برگزار شود

او اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری به عنوان میزبان رقابت‌های پرس سینه قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی می‌تواند با دو تیم در این مسابقات شرکت کند و امید است ورزشکاران استان در رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و پیشکسوتان بتوانند با استفاده از امتیاز میزبانی به عناوین قهرمانی دست یافته و به تیم ملی راه یابند

عزیزیان تصریح کرد: با تشکیل تیم ملی پرس سینه، این تیم آذرماه امسال در رقابت‌های جهانی حضور خواهد یافت

او ادامه داد: چهار ورزشکار استان در اردوی آماده‌سازی تیم ملی پاورلیفتینگ حضور خواهند داشت؛ امیر سلیمی شهرکی، صادق صالحی، حسین طالبی و حامد مرتضوی در این اردو خود را برای شرکت در رقابت‌های جهانی که مهرماه امسال در کشور سوئد برگزار می‌شود، آماده می‌کنند

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرورش اندام وضعیت قرمز کرونایی قهرمانی کشور مسابقات کشوری پرس سینه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران